Foaie verde si-o aluna / Viata de student e buna …


Va prezentam primele poezii din ciclu “Foaie verde si-o aluna / Viata de student e buna” , scrise chiar azi in timpul cursului de Comunicare in Medii Electronice. Inspiratia vine in cele mai neobisnuite locuri …
Autorii raman inca anonimi.

Roses are red
Violets are blue
It’s raining outside
And I’m bored too…

Foaie verde si-un ardei
Ce-asi mai bea un ceai de tei.

Don’t be sad
Don’t be blue
Frankenstein was ugly too.

Roses are grey
Violets are grey
I am dead and color blind.

Foaie verde de mohor
Te iubesc si te ador.
Ghita C. Topor

Foaie verde de gutui
Fiecare-n legea lui. … k la cursul de comunicare😀

PS: pentru tinerii poeti aspiranti ai grupei 3B, faceti-va cunoscute operele!

One Response to “Foaie verde si-o aluna / Viata de student e buna …”

  1. Salut BAieti!!! Sunteti super…. Eu tot fac facultatea de informatica….
    LA chisinau ,,, univ ULIM … Am si eo o rugaminte la voi,daca puteti sa ma ajutati cu un slide show in microsoft power point…. Eu nu pre ma pricep… VA rog scrietimi…. Am si mess daca ceva…nick- judo_iulik

Leave a Reply

