De ce e sfera patrat?


Ah… inca imi amintesc cu mare placere de orele de mate din liceu. Cei care au terminat Negruzzi sigur ii cunosc pe domnii Ilie si Hartan, si mai ales stiu glumele lor. Si imi amintesc cu si mai mare placere cum scriam intotdeauan prin pauze , sau pe la ora de informatica (!) temele la mate pentru ca da, eram cu totii muuuult prea ocupati k sa le facem acasa.
Si chiar nu credeam ca la facultate o sa facem la fel :)) Dar …
La laboratorul de comunicare in medii electronice (saraca profa, ce o mai chinuim) ne scriam aproape toti cu avant si energie imensa tema pt seminar. Si ceva imi spune k nu o sa scapam prea repede de acest “viciu”.

Matematica de la facultate… usoara, frate, foarte usoara chiar. Chiar azi am invatat de ce sfera e uneori patrat, sau alteori romb. Cine stie ce alte “bazaconii” din astea o sa aflam mai incolo? :))

One Response to “De ce e sfera patrat?”

  1. Vergil Ionescu Says:

    As dori sa stiu cum pot introduce formulele pentru a scrie pe blog un text matematic sau cum pot sa transfer un text din my documents. MULTUMESC ANTICIPAT! Adresa mea de blog este :http://blog.voxword.com/wwwvergilionescucom/

Leave a Reply

