Party… joi seara, dupa seminarul de logik


Vreo 9-10 sticle de bere de 2 l, garrone, angelli cherry, o sticla de votca, covrigei, alune si napolitane, boxe mari si muzica buna, si studenti nebuni si pusi pe distractie … sau reteta perfecta pentru o petrecere in camin cu adevarat reusita. Prima pt grupa 3B de la info :)) Pozele nu mai au nevoie de nici un comentariu:











































































PS: Multumim lui Cristi si colegilor lui de camera pt gazduire

6 Responses to “Party… joi seara, dupa seminarul de logik”

  1. Eugen Ignat Says:

    si alinei sa ii multumim😛 … da o sa ii multimim pt poze la urmatoarea petrecere

  2. PAi sa-mi multumiti! ;)) pacat k mi s-au terminat bateriile. LA viitoarea petrecere promit k vin cu macar ink 2-3 randuri de baterii.. k la kte poze “compromitatoare” se mai puteau face… ;))

  3. Alexandru Says:

    Pacat ca nu am fost si eu la marea petrecere.. anyway salutari din moldova la toata lumea! ne vedem luni si in curand petrecere la mine in apartament😀 (promise)

  4. fratilor, inceputul nu e promitator, e FOARTE promitator :)) dak o tine numai asha, din petrecere in petrecere, chiar k viata de student e foarte buna

  5. …pacat ca nu am putut veni…
    …probleme strict secrete :P…
    …maybe next time…
    …who knows ?…

  6. …pacat ca nu am putut veni…
    …probleme strict secrete :P…
    …maybe next time…
    …who knows ?…

Leave a Reply

