Arta naiva


Colegii nostri sunt foarte talentati. Si cum cursul de arhitectura calculatoarelor nu e deloc interesant.. nu,nu chiar absolut deloc, lumea s-a apucat de desenat. Prima opera de arta ii apartine Evelinei (va spun eu in caz k nu aveti rabdare sa cititi semnatura din coltul dreapta jos). Pe Alexandra ati recunoscut-o cu siguranta (datorita mainii betege – get well soon, copilash!), iar cealalta persoana… da.. eu sunt. CUM? NU m-ati recunoscut?!? Nu se poate, asemanarea este incredibila!!! NU v-asi putea lamuri exact de ce Alexandra sta pe un skatebord, sau de ce eu am gatul atat de lung… Intrebati-o pe Evelina mai bine.


Si acuma, va prezentam celebrul tablou “Noi trei”, creatie a celebrului artist al facultatii, cunoscut atat pe plan national , cat si international..CRISTI. Aplauze va rog! Se poate observa din nou prezenta Alexandrei si a mea (cuuum?? iar nu m-ati recunoscut!!! NU se poate!). Artistul si-a facut si un autoportret extrem de reusit (a se observa codita si ochelarii). In rest.. sa lasam oamenii priceputi sa mai comenteze.

Leave a Reply

