Vatra Dornei


O excursie dementa putin spus… inca o data 3B-ul, sau cel putin o parte din 3B, si-a mentinut reputatia de grupa cea mai nebuna pe kre facultatea noastra a vazut-o pana acum.

DAY 1: dupa mai multe peripetii, in sfarsit urcam in trenul care ne duce spre Vatra Dornei😀 Si facem cunostinta cu noua tunsoare a lui sabin, pardon scuffy :))


Scuffy in toata splendoarea…




Muuult prea dimineata ce-i drept.. eram cu totii adormiti in front.


O data ajunsi la cabana, baietii ne-au pregatit un scurt recital. Cred k au cantat macar vreo 10 cantece :)) Sa ziceam doar k am supravietuit pana la urma…


Oraselul copiilor… locul potrivit , mai ales pentru cristi si scuffy :))











Borshuletz cu samantanik si mamaligutza cu maslina a la eve :))


A doua zi, ne-am urcat noi fetele in telescaun si baietii pe jos sa urcam si noi totusi pe munte, nu? Tzushti Tzushti ! Si bineinteles k baietii ne-au batut cu bulgari knd eram in telescaun… tipic





Si bineinteles k sus am ajuns numai noi fetele.










Papucii lui scuffy cu margarete.. sincer, trebuie sa fii barbat adevarat k sa porti asha ceva!


Ce fac oamenii cand se plictisesc.. fascinant joc :))



Day 3: in sfarsit toata lumea pe munte, kre pe jos care cu telescaunul :)) No comment la poze, da va dati seama ce bataie cu zapada a iesit si singuri.

Scuffy e cel batut bine cu zapada :))

Si aia de jos sunt eu :((:((




Gashca nebuna in zapada😀






Ok, va rog sa nu intrebati ce cauta oala aia acolo si ce e in ea :))


Sa nu credeti k e ingerash, e dracusor..va zic eu :))

Operatiunea GRATARUL
ora de incepere: 11 pm, dupa ce in sfarsit s-a dezghetat carnea
ora de sfarsit: 8 am, pe front au ramas numai temerarii cristi si claudiu
nr de focuri: aproximativ 10, posibil mai multe chiar

Casutza noastra, cuibusor de nebunii..


Catalina e de neoprit knd are un topor in mana😉


Se vede k suntem la facultatea de informatica… no comment



Dont ask why😛

Momentul cel mai potrivit de a face flotari… ora 2 noaptea

Ia uitati-va ce bucuros e suffy!!



Va rog.. eu i-am descoperit lui claudiu potentialul de a fi criminal in serie!











Shhh! Suffy doarme..




Ultima zi..curatenie generala in camera de petreceri.. numai un munte de sticle am scos de acolo :))


Si drumul inapoi.. intotdeauna deprimant.. incepe facultatea :(( vine sesiunea :((




Concluzia BAD LAMA!! smack that!😉

Leave a Reply

