100


Prima data m-am gandit ca in acest post aniversar sa adun cate ceva scris de fiecare dintre voi, dragii mei colegi din grupa 3B. Dar cum nimeni nu a vrut sa se afirme in nici un fel, fapt de altfel de inteles, tinand cont ca nu suntem poeti si nici nu cred ca vre-unul dintre noi a excelat in domeniul limbii romane in anii de liceu. Probabil daca va ceream sa scrieti un program in C++, aveam mai mult succes. Deci, concluzia e ca am hotarat sa am eu deosebita placere de a scrie acest post cu onorabilul nr de 100.

[e noapte, aproape ora 12, si ar trebui sa invat pentru ultimul partial de SO de duminica… Chef de invatat nu cred ca am avut vreodata, de ce sa mint , deci a scrie acum era ca un fel de scapare, dar imi dau seama ca nu este foarte usor. Inceputul l-am scris repede, era clar ca voi incepe cu o “sapuneala” la adresa colegilor mei la care tin foarte mult de altfel, dar care nu au vrut sa scrie nimic :)) Dar dupa? Ce scriu dupa? …]

A fost odata ca niciodata, ca de nu ar fi nu s-ar povesti, intr-un oras mic dintr-o tara bela si rachitoare (nu spun care, tara importanta), in cladirea cu 7 etaje a Facultatii de Informatica, o grupa de studenti nebuni. Si grupa aceasta avea un nume foarte impozant, nume de care isi va aminti intreaga facultate ani de-a randul de acum incolo; se numea “GRUPA 3B”.
Si intr-una din zile, in timpul unui curs de Comunicare in Medii Electronice, printre chicoteli, rasete infundate si biletele aruncate prin amfiteatrul C2, cineva a zis cuvintele magice … De ce nu le punem pe blog? Sa facem unul necenzurat!
Asta se intampla pe 17 octombrie anul trecut. Ce s-a intamplat de atunci pana acum?
Simplu…petreceri, iesiri in oras joi seara dupa seminarul de logica in semestrul I si miercuri seara dupa laboratorul de poo semestrul acesta, poezii [ felicitari deosebite Luceafarului Andradei ], excursii, un revelion petrecut alaturi de prieteni, zile obisnuite de facultate, perle ale profilor, desene si multa multa distractie. S-a intamplat sa ajungem cu totii in aceasi grupa si sa devenim in tot acest timp o mare familie, in ciuda certurilor si a divergentelor care au mai aparut, in ciuda faptului ca inevitabil suntem adunati in grupuletze.
Eu va multumesc voua, colegilor mei, pentru ca mi-ati dovedit ca acest lucru se poate, ca putem sa ne ajutam reciproc, ca putem sa fim uniti si la bine si la greu, ca ne putem distra cu totii in orice moment, ca facultatea e mai mult decat niste teancuri de cursuri si niste examene, e o lectie de viata. Iar acest blog o demonstreaza.

Asa ca acest post va este dedicat voua, grupei 3B, care i-ati dat viata. Si de data asta nu mai semnez “admin”, ci, mai simplu

Alina

[PS: pentru cei care se intreaba cand deschidem si o sampanie aniversara, raspunsul va veni cat de curand😀 ]

5 Responses to “100”

  1. Andrei Chirila Says:

    Very nice words, Alina!

    Si cum nu puteam sa ma abtin (pare ca postul tau nu are nici un comentariu), raspund “Cu placere!” (sper ca in numele tuturor). E distractiv cu voi! [mai vreau sa vad comentarii!!!]

  2. claudiu Says:

    Cu motto-ul “romanul s-a nascut poet, dar intre timp a ajuns la informatica” m-am hotarat si eu in ceasul al 12-lea (chiar e trecut de 12:P) sa scriu cateva cuvinte pentru postul aniversar.
    Sper ca blogul asta sa ne aminteasca mereu ce bine ne distram noi la facultate si ce frumoasa e viata de student (da vorbesc serios, nu va mint deloc :))
    Trebuie sa ii multumim si Alinei, caci fara activitatea ei neobosita, blogul nu ar fi ajuns pana aici si sper sa ne vedem cu bine la postul 1000, undeva prin 2010, preferabil cu totii in anul 3😀
    Ps: si eu care ma gandeam ca nu posteaza nimeni comentarii, dar vad ca deja mi-a luat-o inainte chiri :))
    Pps trebuie neaparat sa ne cinstim cu o sampanie sefa😛

  3. Anonymous Says:

    Shi uite unul chiar aici:P
    Ce sa mai spun??? Cuvintele ar fi de prisos. Alina, s-ar parea k pana la urma avem parte shi de post-ul cu numarul 100 in care chiar dak nu am scris totzi…sper makr comentarii sa apara din partea a cat mai multzi. “Familie”… bine spus…chiar cred k s-au format multe legaturi kre cred (shi sper) k vor rezista mooolt dupa sfarshitul facultatzii. Ma bucur enorm s fiu in grupa cu voi totzi.
    3B REGULA :)):)):))
    Luv yall, Kiss yall :*:*:*:X:X:X
    Buh bye… for now…😉

    Cristi

  4. […] Acesta este postul nr 200. In loc de un post aniversar cum am facut aici, la postul 100, o sa va scriu cateva date statistice despre blogusorul […]

  5. […] cu nr 100 m-a gasit sentimentala, inaintea unui partial la Sisteme de Operare; postul 200 a fost putin mai […]

Leave a Reply

