Cum sa ajungi la mare gratis


La invitatia Alinei, va povestesc ce-am mai facut eu (Paul) in vacanta … sau “cum sa ajungi la mare gratis”; aviz amatorilor. Ce inseamna asta? Inseamna sa pedalezi putin si ai ajuns. Eh, poate oleaca mai mult dar nu va speriati. Stiti cred ca aveam de gand sa fac un traseu cu bicla chiar si mai lung, pana la urma a iesit asa: de la Iasi la Constanta, plus ceva ocolis prin delta si Muntii Macinului. Totul a decurs surpirinzator de bine, n-am avut probleme cu bicla, am mers relativ rapid, mai rapid decat ne planuisem.
Impreuna cu un coleg Lucian si un prieten Teo, am plecat pe 11 iulie la 4 dimineata. Am ajuns repejor la Vaslui, am stat pe la 12 la umbra unor copaci si pana seara am ajuns dupa Birlad, in total 147.3 Km. A doua zi, de la Barlad pana in Galati pana dupa-amiaza, am trecut Dunarea cu bacul😀, si pana sa insereze am campat langa localitatea Macin, pe malul bratului Macin, 140.3 Km. Pe 13 am parcurs ceva imprejurimi ale Muntilor Macin, peisaj cu totul deosebit. Pana seara am trecut de Tulcea, tot cu bacul, si am campat in Delata Dunarii pentru prima oara, cel mai frumos loc de campare, dupa 92.5 Km. A urmat o zi mai grea pentru bicla mea “subtire”, pe drumurile neasfaltate din delta. Am ajuns cu greu mergand ca prin pustiu in Chilia Veche, dupa 75.2 Km. De acolo ne-am intors urmatoarea zi la Tuclea cu vaproul, si tot in aceeasi zi am plecat cu vaporul la Sulina, unde am facut baie in mare la biciclete😀. Am stat o zi in Sulina si ne-am relaxat pe plaja, unde campasem. Pe 17 am plecat cu vaporul pana la Tulcea, iar dupa-amiaza am mers 101.9 Km pana la lacul Nuntasi. In ultima zi: Nuntasi – Navodari – Constanta – Eforie Nord, 67.6 Km. Apoi am ajuns in Costinesti, unde am stat o saptamana. Dupa care direc la munte in tabara, inca o saptamna, si ajuns ieri in Iasi ma grabesc sa-mi fac bagajul ca maine plec iar😀.
Am incercat sa fiu succint, o “poveste” mai pe larg gasiti la http://forum.iasibike.org/viewtopic.php?t=1466.
Ah, si poze😀.















































One Response to “Cum sa ajungi la mare gratis”

  1. Anonymous Says:

    soooooo tareeeee:)):)):)):)) fain d voi:P dextractzie la max:P….pakt k nu ai facut traseu ala luuuuuung d kre ziceeai:D

    P.S. am vazut shi poza cu statuia lu’ shtefan al’ mare:)):)):)):)) FOARTE TARE FRATE !!!!!!!!!!

    have fun in continuare

Leave a Reply

