Costinesti


Nu se putea sa nu mergem noi macar cateva zile pe litoral romanesc, ca doar suntem patrioti ce mai :)) Si unde mai bine decat la distractie acasa in Costinesti.

Totul a inceput cum nu se poate mai bine, am ajuns cu totii in tren, dar nu inainte de a ne plimba putin prin gara si pasajele de acolo ca sa gasim peronul potrivit. Si nu va spun cate bagaje aveam… mai ales noi fetele😀 Evelina a dat tonul la foame in tren …





Am prins numai zile frumoase cu soare, tocmai bune de balaceala si stat la plaja ;))




Bere pe plaja..o placere!



Si in miez de noapte am fugit totusi sa papam cate ceva… pizza a fost la ordinea zilei:D
Aaaaa..si sa nu uit sa o mentionez pe chelnerita noastra din prima seara, care a fost extrem de draguta😀




Ce nebunie a fost in apa :)) Bine k n-am intrat :))









Pe faleza la o plimbarica mica







Si bineinteles ca baietii nu puteau rata marele meci a lui Dinamo cu ..hmmm.. nu ma intrebati cine :))





Pe 15 august ne-am urcat repejor in tren sa vizitam Constanta, ca tot era Ziua Marinei. Foarte frumos orasul, mai ales ca am mers pe jos de ne-am rupt picioarele >:P Am vrut sa vedem un film, dar se pare k toate cinematografele din acolo sunt in renovare …

























In fata vilei unde am fost cazati:



Foamea isi spune cuvantul inca o data =))






In ultima zi pe plaja, ca sa ne amintim de mare si Costinesti un an intreg😀





















Ia uitati peste cine am dat la mare..Anisia si Mitzi😀






Traditionalele poze la obelisc:











O sticla de vin in camera …dupa care bagaje :)) dak mai putem


Tot ce e frumos are si un sfarsit .. si din pacate ne-am intors in Iasi.


Ce sa va mai povestesc mai mult? A fost superb la mare, distractie la greu ca de obicei, am avut noroc si de vreme frumoasa, pacat ca a trebuit sa ne mai si intoarcem😀
Si nu uitati: nu conteaza unde mergeti, conteaza cu cine mergeti!

One Response to “Costinesti”

  1. bravooo

Leave a Reply

