Petrecere ASII


Am inceput bine anul,momentan o cam tinem in petreceri… nu ca ne-ar deranja acest lucru (prea tare). Luni am fost in Sundays la petrecerea ASII. Fata de anul trecut n-am mai castigat nimic, pur si simplu pentru ca nu mai aveam voie sa participam (suntem deja membrii ASII), dar ne-am distrat oricum uitandu-ne la boboci cum faceau flotari pt o sticla de vin =))
Distractia a fost mare, si a tinut pana tarziu in noapte. Poze aveti mai jos, so enjoy!

PS: petrecerea de anul trecut aici.






























One Response to “Petrecere ASII”

  1. […] si nu avem poze de anul acesta ( In schimb dati click si vedeti cum ne-am distrat in 2006, 2007 si 2008! Possibly related posts: (automatically generated)Proiecte la englezaZiua Absolventului […]

Leave a Reply

