Cronica seminarului de LFA


Adresata Evelinei si scrisa de mine. Adaugat pe blog la insistentele Evelinei.

27 noiembrie 2007
Seminarul de LFA

Ma plictisesc enorm, mi-e somn si lene, nu am chef de nimic. N-am scris deloc si nici nu am de gand. Tu stai langa mine si scrii de zor seminarul. Multumesc: asa o sa am si eu de pe ce sa invat in sesiune.

Profa scrie un exercitiu la tabla. Suntem la etajul 7 si am urcat pe scari azi. Liftul nu mergea. Profa tocmai a scris Lf(P)={bla bla, n>0}. Nu ma intereseaza asa mult. Tu ai iesit la tabla azi si esti fericita. Ai fularul roz la gat si pe mana ai desenate cu pixul flori si fluturi. A, si un joc X si 0 desenat de Clau la cursul de BD. In fata noastra stau Pisi si Cosmin. A iesit si Pisi azi la tabla, la un exercitiu cel putin scarbos. Dar a reusit sa-l faca. Cosmin pare plictisit.

Elena tocmai raspunde si da indicatii pentru exercitiul de la tabla. Profa scrie de zor. Anisia in spate casca. Tocmai ai cascat si tu. Lumea scrie de zor. Numai eu iti scriu tie. MI-e prea somn ca sa fiu atenta. A cascat si Clau intr-o banca din fata. Sta cu Cristi.

S-a facut tacere. Cineva trebuie sa iasa la tabla. Anisia susoteste in spate. Camelia a iesit la tabla, caci “tot isi deranja colegul”, adica pe Radu. Te-am intrebat cat e ceasul. Dar esti atenta si nu mi-ai raspuns. Las’ ca vezi tu afara. Bolborosesti rezolvarea exercitiului. Camelia aplica regula 2. E de abia 18.50. Simt ca mor, vreau acasa.

Scuffy s-a intors in spate si a ras, nuj de ce. Tocmai mi-ai zis ca sunt un mic spion. Stii tu ce stii. Camelia inca nu a terminat exercitiul de la tabla. Profa vede o greseala in fiecare an, sau cel putin asa spune. Lumea rade din cauza lui lamda. Anisia mai are putin si adoarme. Se trece la cealalta incluziune, iar Camelia schimba tabla. Si tu ai inceput inca o foaie. Cealalta Camelia casca si ea in banca. Cascatul e foarte foarte contagios. Cosmin parca nu mai are stare.

L-am auzit pe Paul spunand ceva. Am ajuns la configuratii si discutii. Cristi e in rosu azi. Anisia tocmai mi-a zambit. Si ea se plictiseste la fel de tare. La tabla deja cazul 2. Lumea scrie de zor. Si eu care ma gandeam ca nu am de la cine sa iau seminarul! La tabla: CONCLUZIA. Camelia sterge tabla si se apuca de cazul 3. Iar eu nu mai am stare. E criminal seminarul asta dupa o zi plina. Ar trebui sa ma apuc de AES, stiai?

Te pasai si zambesti. Acum razi. Acum te uiti cat e ceasul. Ma uit si eu. E 18:59. Nu mai fasai hartia aia, Eve! Nu ma pot concentra la ora!!

Anisia iar a cascat. Exercitiul de la tabla nu s-a terminat. Clau se uita insistent undeva. Cred ca nu ii convine ceva. Tocmai ai stranutat. Si toti au ras bineinteles. Stranuti foarte ciudat. Anisia te-a imitat si ne-a pufnit rasul pe toti. Ai scris deja 3 foi. Anisia o tine pe Luciana de vorba. Mi-e asa de somn. Oare nu se mai termina exercitiul asta o data? Vreau acasa.

La tabla se face o tranzitie. Nu ma pasioneaza problema. Tabla este stearsa one again. Ultimul caz. Aud vocea Anisiei in fundal.

Ups, profa tocmai i-a facut observatie Anisiei. S-au calmat apele. Tu tocmai iti stergi nasul. Raceala asta! Multe lichide, pastile, repaos, stii poezia. Ar trebui sa o aplici.

19.06: Camelia e tot la tabla.Ar fi trebui sa fiu si eu atenta, pare destul de interesant. Gata exercitiul! At last! Pisi intreba cat e ceasul. Veste proasta: de abia si 7 minute. M-am strambat la tine si mi-ai zambit. Acum te-ai apucat din nou de scris. Un nou exercitiu. Pare fioros. Si Anisia casca din nou. Cineva necunoscut a intrat in clasa, dar a iesit repede, probabil s-a speriat de noi.

Exercitiul e cu un automat push-down cu memorie vida. Whatever that is. Din nou tacere. Oare cine iese la tabla? Pisi se ofera voluntara. SI mai si sterge tabla. Incercam pentru un n oarecare, Mi-e din ce in ce mai somn. Anisia sta cuminte si scrie. La fel faci si tu. Doar eu sunt oita neagra a grupei si nu scriu nimic.

19.15: inca nu mai e mult. Aplicam ceva separat, Nu stiu ce. Tu scrii in continuare. Ba chiar scrii foarte frumos. “Ia sa vedem ce se intampla cu stiva?”. Scuffy e foarte interesat de ce scrie Cristi pe foaie si bolboroseste ceva. Pisi inca scrie la tabla. Alexandra deja s-a saturat sa scrie, deja o doare mana. Nici Monica de langa ea nu pare mai fericita. Exercitiul continua acum pe alta tabla: “w egal cu a la n…”. Cristi vorbeste cu Scuffy. Pe mine ma mananca nasul. Oare iau bataie? “Si cazul 3…”

Toti scriu, inca nu a abandonat nimeni. La tine inca o foaie alba se umple. Scuffy rade, si Anisia rade, acum si eu rad. Andrada si Bogdan stau cuminti in banci. Ce oameni silitori! Parca nu se mai termina exercitiul asta.

19.24: nimic interesant. Tu rezolvi in continuare exercitiul ala: aplici 2, apoi 5, apoi nu mai stiu ce. Cristi mai are putin si adoarme. Tu razi aparent fara motiv. Nu iti fa griji, nu scriu ce tocmai ai facut. +2, +3, -1 se aude. pana la urma -1 e corect. Pisi a prins viteza la tabla. Probabil vrea si ea acasa. Si tocmai acum ii suna telefonul. Pana sa-l gasesc in geanta rade si profa. SI-a dat seama a cui e telefonul. Se mai termina exercitiul ala? E deja 19.28. Telefonul lui Pisi nu mai suna.

Elena corecteaza ceva. Ajungem intr-un final la situatia care ne intereseaza de fapt. B-ul se duce si ramane T. Cuvintele magice “mai avem 2 ecuatii si ne-am oprit”. Cred ca deja ai scris sute de pagini. Eu deja am scris de mana 20 de pagini in carnetelul tau. Si cica imi era lene sa scriu. Gata! Hai acasa!

2 Responses to “Cronica seminarului de LFA”

  1. multumim lui pisi pt viteza kre a prinso la tabla!!!!!!!! dak era altcineva crek ne mai tzinea 15 min:D

  2. Ciudat, cautand pe net despre LFA, am dat peste articolul asta si am observat ca l-am citit pe tot (rar se intampla) desi nu va cunosc, bravo

Leave a Reply

