Surpriza pentru Anisia si Andrei


Anisiei ii eram noi datori cu un party de ziua ei de vreo 2 saptamani, da multumita examenelor si proiectelor care s-au adunat de atunci a trebuit sa o amanam. Sf Andrei a fost o scuza excelenta de a organiza o petrecere 2 in 1: pentru Anisia de ziua ei si de ziua numelui, si pentru Andrei. Am reusit sa o speriem de-a binelea pe Anisia cu un examen a doua zi la retele: va dati seama ce supriza a avut cand au aparut baietii cu tortul😀 IAr Andrei nu se astepta cu atat mai putin, el stiind doar k vine la petrecerea Anisiei.
A iesit f frumos, iar a doua zi dimineata la 8, chiori de somn, am ajuns totusi la facultate la laboratorul de retele, cu toate ca am mers cu masina lui Andrei😀

One Response to “Surpriza pentru Anisia si Andrei”

  1. M-am blocat putin cand m-a intrebat Anisia daca si eu am venit sa invat la retele :-s :))

Leave a Reply

