Balul Bobocilor 2007


Bine ati venit in Epoca de Piatra! Informaticienii au calatorit inapoi in timp pentru balul bobocilor de acest an! Pe scena: Fred, Barney, Pebbles (Eve), Wilma si sa nu-l uitam pe Dino (Cora). Distractie la greu, bobocii si bobocelele s-au ridicat la nivelul asteptarilor, decorul a fost foarte fain, trupa de capoira a fost foarte tare (ce baietzi draguti :D) si Grasu XXL a facut spectacol, desi la un moment dat s-a facut bezna in sala.
A urmat petrecerea din Sundays, unde ne-am distrat, am baut (eu chiar am si mancat niste cartofi prajiti) si am dansat pana spre dimineata!
Balul de anul trecut aici.

Leave a Reply

