Urarile profesorilor


Isa a venit cu ideea (geniala de altfel) sa le trimitem mailuri tuturor profilor pe care i-am avut pana acum, ca sa le uram sarbatori fericite si un an nou plin de bucurii. Dupa ce jumatate de ora am alcatuit lista cu toate mailurile, si apoi ne-am chinuit cu mailul de la facultate care facea nazuri asha ca de sarbatori, in sfarsit am reusit sa trimitem.
Raspunsurile profilor, in ordinea sosirii:


Multumesc pentru urari. Va doresc si voua numai succese si bucurii . Sa
aveti o viata fericita !!!
Prof. Dr. T. Jucan


Bucurii, sanatate si realizari.

C. Masalagiu

Multumesc mult pentru frumoasele urari adesate. Din partea mea, va urez LA
MULTI ANI, va doresc sanatate, cit mai multe succese in toate domeniile,
putere de munca, noroc si spor in toate.
V.Felea

Va multumesc pentru urarile frumoase si, cu aceleasi ganduri de
bine, va urez un an plin de succese!

La multi ani!

Mihaela Breaban

Multumesc. Si eu va urez un an nou cit mai bun si cu sanatate.

Cornelius Croitoru

Va multumesc calduros pentru frumoasele urari si va doresc un an nou bun
si frumos, cu succese si bucurii!

Mihaela Brut

Leave a Reply

