Leapsa pe blog


Leapsa este primita de la Tomata cu Scufita
Si o sa o onorez eu, in numele colegilor mei😀

1) De ce ai acceptat leapşa aceasta?
Pentru ca este prima leapsa pe care am primit-o, dupa atatea luni de blogging.

2) De când eşti in blogosferă?
De la inceputul anului I de facultate, adica de prin octombrie 2006

3) Cum ai ajuns să îţi faci blogul?
In primul an am avut o materie, Comunicare in Medii Electronice, unde prima tema a fost sa ne facem un blog personal. Ideea cu blogul grupei a venit cateva zile mai tarziu, in timpul unui curs: jucam NALOCOC si ne-am gandit ca ar fi amuzant sa postam undeva rezultatul. Chiar in ziua aceea am facut blogul, am postat, la cateva zile am inceput sa facem poze si sa le postam, si restul e de acum istorie. Trebuie sa-i multumim doamnei profesoare Mihaela Brut pentru ca ne-a invatat ce e un blog😀

4) Care este primul blog pe care ai intrat vreodată?
Al meu, dupa ce mi l-am facut. Aveam laborator de Comunicare si recunosc ca era pentru prima data cand auzeam de bloguri.

[am sa sar cateva intrebari, pentru ca nu pot sa dau un raspuns “colectiv”]

8 ) Care platformă de bloguri o consideri cea mai bună? (ex. Haipa, Blogger etc.)
Wordpress cu siguranta, desi la inceput cam un an de zile blogul a fost pe Blogspot.

9) Este important traficul pentru tine?
Nu. Blogul a fost facut initial numai pentru sufletelele noastre, nu intentioam sa fie vazut de altcineva. Oricum traficul pe care il avem este mai mult decat imbucurator.

10) Sunt importanţi banii pe care i-ai putea obţine din reclame?

Nu. Nu am pus AdSense si nici nu avem de gand. Din ratiuni estetice, daca nu financiare:))


12) Consideri că e un lucru vital să ai un domeniu .ro/.net/.com etc. ?

Sper ca in curand sa avem si asha ceva.:D

13) Parola cu care te loghezi la blog:
😀 Seecret!

Leapsa nu o dam mai departe, in schimb o sa initializam noi o leapsa pe care o sa o trimitem in cele 4 zari.
Cum a fost cand erati in facultate, cum era in sesiune, ce profi mai ciudatei aveati, ce profi mai naspa aveati, povestiti macar o intamplare amuzanta! Si pentru cei care o sa-i vizez si nu sunt inca la facultate: cum sperati ca va fi, si o intamplare amuzanta din liceu.Si pentru toata lumea: prietenii pe viata sunt cei din liceu, sau cei de la facultate?
Leapsa de la grupa 3b o primesc: Smoking Cool Cat, Tomata cu Scufita, De Ce, Pensees-Lutze, Puisorul Cufurit, VisUrat, Ariel, Buddha, Drojdie, Fulgerica si Nihasa.

8 Responses to “Leapsa pe blog”

  1. ce aveti ami cu numele omului?:P e VisUrat

  2. am schimbat, scuze

  3. Mai, de la mine ati primit leapsa, cum sa mi-o dati inapoi? ;))

  4. iti dam inapoi alta leapsa😀

  5. OK, mea culpa, n-am citit tot.😀 Ma iertati? Si fac leapsa cat de curand. ;;)

  6. […] Leapsa 20 Ianuarie 2008 13:54 Circula mai nou o leapsa cu 13 intrebari, mi-a fost oferita din cateva parti (si presimt ca o sa mai vina) dar nu am avut prea mare chef sa raspund la ea, mai ales ca am […]

  7. asta este leapsa mea😯

  8. Nu prea ma pricep la bloguri😦, poate mai invat ceva de la voi.

Leave a Reply

