Tricourile traditionale


Pt ca i-am promis lui Cristi ca o sa scriu un post special despre traditia noastra cu tricourile, si pentru ca deja a trecut un an de cand am inceput-o, iata ca azi facem o mica recapitulare.

Scuffy:

Eugen:

Pisi:

Paul:

Radu:

Alina:

Evelina:

Alexandra:

Monica:

Anisia:

Isabela:

Claudiu:

Cristi:

Sorin:

15 Responses to “Tricourile traditionale”

  1. muuuult prea tare frate!!! saru’ mana:*:*:*:*:*

  2. muuuult prea tare frate!!! saru’ mana:*:*:*:*:*

  3. =)) Maaa, sunt foarte foarte faine. Pot sa pun unul sau doua intr-un post pe care o sa il fac cu alte tricouri pe care le-am primit?

  4. sigur😀

  5. aia cu 3subest e geniala🙂

  6. i know i know:)):)):)) partea proasta e k yo sunt cel care trebe s il poarte:D

  7. tocmai astea e partea buna :-j =))

  8. […] unul dintre baietii din Grupa 3B. Sincer, nu stiu care. Am ales de la ei doua mesaje, pentru ca au foaaaaaarte muuuulte. Al doilea e cel de jos, care mi se potriveste ca si cand ar fi fost inscriptionat pentru mine. […]

  9. :)) felicitari Sorin acum esti unul dintre baietii din Grupa 3B =))ia zi iti place la noi in grupa?:D

  10. eu zic sa ramanem toti un an k dupa sa-l adoptam si pe sorin la noi in grupa =))

  11. god damn you all you make me feel old ! :)) Ar mai fi si cealalta optiune sa fac eu doi ani intr-unu .. NOT :)). Oricum .. mersi Alina ca m-ai facut vedeta =)) >:D<

  12. dintre toti tocmai p el l-o nimerit:)):)):)):)):))

  13. chetrosu iote la el..pikachu..

  14. Pt. ca is pus ultimu de asta :)) si stii tu..cei din urma vor fi cei dintai ;))
    Da veve si eu te iubesc :))

  15. […] Eugen 9. Leapsa pe blog 8. Licente 2009 7. Weekend pe Bucium 6. Model examen Baze de Date 5. Tricourile traditionale 4. La multi ani, 2008! 3. Sondaj 2. Model examen LFA 1. So proud! Alte […]

Leave a Reply

