So proud…


I’m so happy i could cry :D:D:D:D:D

pe la ora 11 statisticile aratau asha:

10-000_stats.jpg

pe la ora 2, dupa numai 3 ore, statisticile aratau km asha:

1000-stats.jpg

38 Responses to “So proud…”

  1. <:-P Asta cere un party!!!!!!!!! La tot mai multe:D

  2. vezi cristi, daca ai facut propaganda..:)))) s-a ajuns la 10,000😛..ti-am zis eu😀 :))

  3. bai, daca nu puneam eu la status tot degeaba😀

  4. hai hai k va laudati prea mult! dak tot din cauza voastra a avut blogul traficul asta va invit pe voi sa dati de baut >:)

  5. nu putem s itzi rapim placerea asta:D
    cat despre scufffy….TU SA TACI ACOLO IN SPATE:)):))

  6. blogu nostru e cel mai tare bebelush are de abia un an😀 si uite ce poate :D:D:D…sa ne traiasca vizitatorii..:))..si alina care posteaza..:))..>:D<..

  7. creste intr-un an cat altii in zece…..acush o sa ii fie rushine cu noi :-< :))

  8. ne poarta si norooc am trecut la reteleee..yahoooo…\:D/..\:D/..\:D/…

  9. EEEEEEEEEEEEEEE….am scapat de retele:D:D:D:D…. dar m-au furat la nota=)))… o fi bun proful la retele dar la mate pot sa-l mai invat eu;)):D:)))…>:D:D<

  10. si cum zice tata meu inca nu s-a intalnit hotzu cu prostu..=)))..

  11. stai colea stati colea FACEM 800 IN SEARA ASTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

  12. mai sunt 2 minute..aaa..:D:D:D:D:D:D:D

  13. si pe mine m-au furat….cred =))))
    anyway, hai cu 800 :D:D

  14. 802..:O:O:O…suntem tari..:D:D:D

  15. fix..:D

  16. hai cu 900 oare cer prea mult?:)):)):))=))=))=))
    facem un blat intr-o seara s scoate peste mie?
    poate peste 1500? o dam in massuri shi chestii d genu?:)):)):))

  17. daca e vorba de blat atunci inca mai e timp sa fuga unu pan la facultate….in juma de ora a trecut prin toate laboratoarele =))

  18. you’re greedy maaaan…=)))

  19. apropo de recorduri..inca unul la cel mai comentat post:)))…pacat ca jumate din comentarii sunt de la eve ;))

  20. =)))..ce te iei tuuu de mine?..=))

  21. mey oamenilor asta nu-i mess :)):)):)):)):))

  22. cristi tu taci acolooo..=)))) cati 900 mai sunt acuma?

  23. HAI CU 900 >>>>>>> 900 de SPARTANIIII

  24. am trecut d 900<:-P

  25. din sursele mele am inteles ca sunt 901..:D:D:D..;;)..\:D/

  26. daca incepem cu mass-urile cred ca trece de mie, si cred ca acumulam si noi o mie de injuraturi :)))

  27. noi sa fim sanatosi..=))

  28. ce-i cu zgarcenia asta bre? 800…900….da 1000 ce are?:))

  29. 1000 HERE WE COME

  30. 1000..????..:O:O:O:O:O…

  31. Sa creasca mare blogu!😛 … si sa i se mareasca valoarea … nu de alta da poate da domnu de un domeniu propriu …

  32. Hop si eu la commenturi😛 Felicitari Alina, felicitari grupa, felicitari colaboratorilor la subiectele de la AG😀

    PS. ce ziceti, punem subiecte si pentru restul? [poate si pentru anii mai mari, sa ajunga 1000 constant :P]

    Spor la invatat si bafta maine!

  33. eh..ce subiecte mah…a intrat lumea pe blog pentru ca era ziua mea, va zic eu ;)) :))))

  34. Eh pai voi nu sunteti normali :)) faceti conferinta aici ce naiba .. anyway congrats Alina si toata grupa pt blog si la cati mai multi vizitatori .. ai si tu un lucru cu care sa te mandresti ;))
    Aaa .. si veve nu mai urmari ceasu atata ca oricum nu te iubeste nimenii >:P

  35. Mă bucur că mai găsesc oameni de la informatică care au timp să țină un blog! Apropo de LFA: eu am restanță de anul trecut, și nu cred că îl iau nici anul ăsta…

  36. da mersi😀 dak nu e timp, facem =))

  37. bai noi ar trebui sa facem un canal irc :))

  38. […] simteam asha de mandra cand blogul a adunat 10 000 de vizitatori incat in momentul acesta chiar nu mai stiu ce sa zic. Asa ca nu voi zice nimic; va las pe voi se va […]

Leave a Reply

