Sondaj


SA SE FACA ALINA BLONDA SAU NU?

Raspunsurile (voturile) le lasati sub forma de commenturi.
Sondaj realizat la insistentele lui Clau, Cosmin, Sasha, Kamy, si altii…

21 Responses to “Sondaj”

  1. si tocmai eu sunt prima kre voteaza! clar, in primul rand va bat pe toti, in al doilea rand votul meu e k MA ABTIN >:) poate mi-l schimb mai incolo

  2. DA evident…de cand ne amageste ca se face blonda?:))
    asa ca votati, fiecare vot conteaza…cred😀

  3. De ce nu ?🙂 acuma esti tanara si frumoasa… poti incerca orice..😉

  4. DAAAAA!!!!!!!! VREAU S T VAD BLONDA:)):)):))abea ashtept;)
    Si acu toata lumea in cor k s o vedem p alina blonda: DAAAAAAA:P

  5. DA, zic si eu. Doar ca eu nu stiu care Alina, oricum votul e tot DA. (Votul meu e totdeauna pentru schimbare).

  6. I3ur$ucu aka John Doe Says:

    Hmmmm…. eu zic sa te vopsesti pentru ca daca nu te vopsesti atunci acest sondaj ( la al carui aparitii am contribuit si eu ) si-ar sfarsi existenta fara un happy-end, ceea ce i-ar intrista pe multi vizitatori….:)))))

  7. Eu preferam parul natural. De-acum e colorat parul…ce mai conteaza ce nuanta are? Atata timp cat sta bine e ok

  8. eu sa ma fac blonda=)) nu pisi. k sa se inteleaga kre alina

  9. DA :D…toata lumea te vrea blonda ;))

  10. Clar!!!… Oricum Alina don’t be sad… oricum vom stii ca esti sub acoperire😛

  11. NUUUUUUUUUUU pot sa cred k nu stiti deja raspunsul meu!!! DA bineinteles!!! :)))))

  12. Cum in suflet asa si pe dinafara… E bine sa iti exteriorizezi trairile zic eu.. hehe..

  13. Evident ca DA … Alina va fi BLONDA😀

  14. da, alina BLONDA

  15. pffft Alina .. you know i love you .. :)) da fa-te blonda sa te iubesc si mai mult😀 .. da crek ar fi mai interesant daca ati vota sa se vopseasca Cristi blond ;)) asa nu-l mai confunda nici lumea cu Victor :))

  16. mey la mine tre s fitzi mai originali:)):))):)) blond nui bun:P mai ales cu tenul meu=))

  17. Nu conteaza dak esti blonda pe dinafara…cat timp esti blonda pe dinauntru😛 Votul meu umil: nu intra in lumea schimbarii de par…ca n-are sa mai stie nici tu nici nimeni cum erai AB ORIGINUS + mi se pare fain asa cum e🙂

  18. opaa…stai k acu am citit ca toti zic DA… si nu vreau sa mi-o iau😀 Ce-am sa fac decat ce-am facut si la vot ptr presedinte: am sa zic DA k toata lumea ! :))

  19. zis si facut😀

  20. pfff…dak ala-i blond atunci io-s…hm..ce sunt eu?😕 ..:P

  21. :)) acuma e blond CLAR :d numa dupa cateva luni bune :)) m-ati vrut blonda..sunt blonda:P

Leave a Reply

