Sarbatoritul saptamanii


LA MULTI ANI!!
In sfarsit a implinit si copchilul 20 ani…

20 Responses to “Sarbatoritul saptamanii”

  1. LA MULTZI ANI uei baet!!!!!!!!!!! ai schimbat shi u prefixu?:)):)):)):)):)):)):)):))

  2. ohhh..they grow up so fast!…:)))) LA MULTI ANI!! :*

  3. kids these days :-j :))) LA MULTI ANI !!!

  4. Nu se poate … La Multi Ani Eujene!!!

  5. nu-i nimic mai…cei din urma vor fi cei dintai…tineretul e mandria tarii:))…la multi ani drace :*

  6. hiuh, gata am schimbat prefixu … de acuma incepe greul :))

  7. :-j kre greu tuuu? sa vezi la 21 de ani cum e :>
    pacat k n-ai implinit varsta legala de mers la baut si prin cluburi in state >:)

  8. La multi ani draaac!!!!!!..:*..>:D<..imi place si poza de mai sus adik chiar ii evidentiaza toate calitatile..=))..:D:D:D..

  9. mda … trebuia alina sa EVIDENTIEZI acel punct :)) nu puteai fara …
    @ veve laugh it all out …. i`ll have my vengence >:)

  10. of of nici macar de ziua ta nu pot fi rea cu tine :))
    retrag tot ce-am zis si reformulez:
    sa ne traiesti drace, sa fii mai … hmmm…. hmmmm….. cum sa zic…. hmmmm… mult cu capu in nori si mai putin cu picioarele pe pamant. am zis bine oare? :>
    si nu te mai lauda k te razbuni pe eve =))) u dont have the balls 2 do that😉 cel putin nu cum ar trebui…

  11. mi-am dat seama ce-ti doresc la 20 de ani :)) am gasit cuvantul potrivit😛
    Deeeeeci:
    Eugen, la 20 de ani iti doresc sa fii cat mai zen posibil.

  12. can’t wait..>:)..:))..deja m-am emotzionat..=))..La multi ani inca o data EUGEN si toate dorintele sa ti se indeplineasca ..mai sunt 5 minute si se termina ziua ta >:) !..Sa ne traiesti tuuu si sa ne bazzai in continuare!…drac..>:D<

  13. 3 minute..:))

  14. 2 minute

  15. 1 minut..:>

  16. La multi ani Oae >:D<

  17. oficial s-a terminat..:))..aa..fix..:D

  18. pfft poate la anu pui un mesaj in fiecare minut veve ;))

  19. ee taci tu ..tu te-ai gasit sa comentezi acolo..>:P..pff..:>..:D:D:D..;;)

  20. ieiiiiiiiii o trecut ziua lui<:-P nu tre s ii mai luam cadou:)):)):)):))
    c zici d o papusha gonflabila?:)):)):)):)):)):)) poate la anu deacu:)):)):)):))

Leave a Reply

