De ziua lui Eugen si Victor


Sarbatoritii nostri am implinit frumoasa varsta de 20 de ani, asa ca i-am sarbatorit cum se cuvine: cu multe, multe, multe ..shoturi!

8 Responses to “De ziua lui Eugen si Victor”

  1. apai noi cand ne distram ne distram puternim ^_^

  2. if that isn’t a gay parade I don’t know what is:)):)):)):)):)):))

  3. Teen drinking is very bad =)))))….I really should stop drinking๐Ÿ˜€

  4. imi place la nebunie ce atsi facut cu paharele alea, cum atsi scris cu ele =))

  5. da..bine k suntem betzivi si am avut multe pahare cu care sa scriem :))))๐Ÿ˜€

  6. Barul din Hotel Astoria-Iasi…hmmmmm!!!…ce vremuri!!!
    erau pentru mine..se pare ca acum sunt pentru voi :)))
    Succes in continuare….

  7. ^^^^^^^^ ala nu-s eu ..๐Ÿ˜ eu-s cel mai tanar n-am ce va povesti…๐Ÿ˜€
    data viitoare sa cerem 64 de shoturi deodata .. is curios ce zice chelnerita :))

  8. probaibil ceva d genu: “Ne pare rau dar nu avem destule pahare. putem s aducem in vreo 3 ture?”:)):)):)):)):)):)):)):))

Leave a Reply

