Weekend pe Bucium


In ciuda ploii care se anunta amenintatoare inca de dimineata, in ciuda vantului puternic si al frigului am hotarat pana la urma sa petrecem sfarsitul de saptamana pe Bucium, la casute. Asa ca ne-am facut provizii de bautura si mancare si dusi am fost. Da, pe frigul ala. Da, pe Bucium – unde era si mai frig. Dar a meritat din plin.

Ia uitati ce sofer cuminte e Scuffy:

Fotbal american cu o minge dezumflata – o experienta care merita traita!

Bicileta lui Paul a facut ravagii: toata lumea a vrut sa se plimbe macar o data. Ba chiar Evelina a avut parte de prima ei lectie de mers pe bicicleta. O lectie pe care o vom considera reusita, atata vreme cat nu a reusit sa omoare pe nimeni😉

Anuntul era pe una din casutele noastre. Si nu, in ciuda aparentelor, nu ne consideram “jupani”!

Don’t ask…

Balet in natura, cu Veve si Paul.

Zboara, puiule, ZBOARA!!!!

Studentii de la informatica nu pleaca nicaieri fara laptopuri! Chiar si in natura e o buna sansa de a lucra Java sau XML!

Noi suntem studenti cuminti, bem doar apa plata cu lamaie. Serios!

Baietii lucrau de zor la prepararea micilor si a carnaciorilor. Veve ajuta si ea…

Cora a fost cuminte tot timpul si si-a aparat cosuletul.

BERGENBIER – prietenii stiu de ce!!

Maimutzelele s-au urcat pe unde au apucat…

Ca de obicei Andrei ne-a incantat urechile:

La table i-am batut pe toti!! MUHA-HA-HA!!! In afara de Scuffy, pe care aproape l-am batut. Si in afara de Clau, care m-a batut la mustata.

In schimb pe Eugen si Cosmin praf i-am facut >:) muhahahaha…

Niste ingerasi😡

Buna dimineata , soare! A doua zi dimineata:

Si nelipsita poza de grup, cu cei kre au mai ramas pe baricade:

28 Responses to “Weekend pe Bucium”

  1. ce frumoooss..tre sa o mai facem o data..dar de data asta ORGANIZAT! :-W😀

  2. da cum adica scuff..ce…acum nu ne-am organizat?:-” nu uita ca ai fost printre organizatori :))
    data viitoare vin si eu cu bicicleta ca paul :D:D

  3. a fost suuupeeeer..:D:D:D….oricum bine ca v-ati gandit sa aduceti laptopul ca am lucrat o gramada in java si xml..:O..:D..=))…:-“…

  4. mai ales in xml!!! dl buraga ar trebui sa fie mandru de noi! la fel k si dl varlan :)) gata temele la java! yey

  5. organizat ma refer la faptu k ar trebui sa stim de inainte cine pleaca si cine ramane..nu sa ne trezim la iez de noapte k am mai ramas 5 :-w :))))

  6. 8 mey…nu vorbi prostii:)):)):)):)) oricum….FOARTE TARE…tre s o mai facem neaparat…shi repede:))

  7. Sigur ca da, si marmota lucra in XML, din ciocolata ramasa nemincata😉

  8. lasa veve, ca te demascam noi la un curs sau un laborator de TW, fii fara griji *prinvind in gol cu o privire sadica facandu-si planuri diabolice* (lol?)
    asa si … privind faza cu jupanu` … sincer scuffy, cosmin si eu … suntem JUPANI :)) ce naiba

  9. domn’ profesor..pai in cazul asta nu poate marmota sa faca parte din grupa noastra pt proiectu la tw?😀 k o facut o treaba fenomenala in seara aia😀

  10. Hai mey Scuffy meeey :-w nu-mi lua partenerul de proiect :-w mai ales dak vine si cu cioco😉
    @eugen: mare jupani erati voi acolo, ce sa zic. pacat k nu v-am facut poza cum dormeati
    Si in final propunere: in saptamana a 8a, dupa partiale, knd imi trece si mie nebuna asta de raceala, si e vreme mai frumoasa… mai mergem, daaa?

  11. cred ca pe marmota o cheama veve..:))..blushing…off drac nushtiu daca ai sa reusesti dar poti sa incerci ..:))..oricum ms ca-ti pasa de mine..>:D:D<

  12. [-( dak imi aduci cioco poate fac cu tine proiectul, veveroi😛 deci cred k stii deja ce prefer…

  13. mai mergeeemm..luv u all gashca nebuna..>:D<

  14. ee daca imi aduci cioco poate fac eu proiectul cu tine..ca marmota lucra in xml..:)))..

  15. :O:O:O i’m SHOKED!!! vezi k marmota lucra in xml, dar nu facea si xslt, xhtml si cataloage pdf =)) de astea ma ocup eu >:)

  16. pai de ce n-ai zis asa de la inceput..:))..accept propunerea ta..=))..draga mea colega..

  17. pff..nici nu stiu de ce va mai certati pe aici..marmota e a MEA…laptopul MEU-> marmota MEA :))))

  18. buciumu k buciumu….da nu vine shi 1 mai…<:-P
    @alina & eve: lasatzi marmota ca-i egoista shi face proiect d A d 3 persoane SINGURA:)):)):)):)):)) poate ia vro 3 d 10;)

  19. :O:O:O ce marmota EGOISTA!!! da nah..dak se pricepe la xml ….
    Si CLAR – de 1 MAI mergem la mare :D:D

  20. ABEA ASHTEPT….;;)
    makr asha vedem shi noi marea anu asta:))

  21. mey nu mai visati atata…k oricum marmotele care lucreaza in XML stiu si xsl si XPath 2.0 si Xslt si multe altele..da lucreaza singure in echipa si numai pe salarii de sute de kilograme de cioco =))

  22. asta visez si eu :X:X:X sa ajung sa muncesc si sa fiu platita in cioco :X:X:X

  23. eu visez la mareeee…8->..just beautiful…8->..

  24. ce mare mah..mare distanta de casa…k la vara ne asteapta oceanul atlantic :)))😛..si pe marmota o lasam aici..sa lucreze in continuare..cu toata ciocolata ei.. :)))

  25. n-o luam shi p ea cu noi? o ascundem in geamantanul pentru malai al lui veveroi:)):))

  26. da..ar fi prea tare :)))) aia de la vama..cand controleaza bagajele..o sa vada un sac de malai cu o marmota inauntru =))) zic k facem trafic de carne vie :)))))

  27. accept glumele dar totul pana la malaiul pt mamaligutza…>:P..e treaba serioasa aicea domle’..:)))

  28. salutare, aveti cumva un numar de telefon de acolo de la receptie ? vreau sa fac o rezervare

Leave a Reply

