Birthday Party @ Stefana


Faza faina a fost k i-am luat cadou un leutz roz identic cu unul pe care il avea deja. In rest, distractie kt cuprinde. La multi ani, Stefana!

20 Responses to “Birthday Party @ Stefana”

  1. VAIIIII!!!!!!!!!!!!!! iar v-atzi distrat fara mine…:((:((:((:((:((:((
    P.S. am shi eu un leu d ala dar maimic shi verde:)):)):)):)):)):)) primit printr-a 8-a:)):)):)):))

  2. aaaaa….shi…..LA MULTZI ANI SHTEFANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. pff..alina..dar park era necenzurat…ai scos fazele “picante” :)))))๐Ÿ˜›

  4. se mai uita si oameni seriosi pe blogul asta :d avem o reputatie de aparat totusi =))))))))

  5. show us some (taliban)skin :)))))

  6. cine e baiatu’ cu basca?..;;)..e dragut ;;)..=))..

  7. awww….
    eugen e cu basca… stiam eu k-ti place de el
    i smell mariage :>
    *inimioare inimioare*

  8. :((((((((((
    stim cu totii ca vreau un bebe mic๐Ÿ˜€ … STIM … si apropo … daca mai tii minte pariul … facut cu veve … ca face copchil cu unul din cei prezenti la vatra dornei … ^_^ … eu nu eram peacolo๐Ÿ˜€ (hiuh, am scapat)

  9. din pacate nu asha era pariul, am spus foarte clar cu cine
    si te anunt k erai pe acolo >:)
    asha k have fun๐Ÿ˜‰

  10. auzi..da pe mine nu ma-ntreaba nimeni ce vreau?..=))..si am zis ca baiatu’ e dragutz da?..=))..think again..=))..dragutz pt mine nu pt altcineva..=)))

  11. tu sa taci acolo in coltz….avem treburi importante d pus la cale aici, DA?

  12. daa…cristi are dreptate…taci acolo doml’e..=))..

  13. Eve and Eugen sitting in a tree
    K-I-S-S-I-N-G…
    first comes love
    Then comes marriage
    then comes a baby in a baby carriage…



    Thats alright
    thats all fine
    I see eugen drinking wine :))))))))๐Ÿ˜€

  14. @veve: cristi tie iti zicea sa taci acolo =))) avem o nunta de planuit ce naiba
    @scuffy: sunt total de acord =)))
    love is in ze air =))))))))))))

  15. mda … you see right …. eugen drinking wine =)) …
    oricum nunta … NEVER GOING TO HAPPEN !!!
    (she`s my biaci …)

  16. barbatii astia…
    ia-o tu de nevasta…saraca fata
    pardon?! am zis “barbati”?? vroiam sa zic baieti

  17. baiii…ce-i aici???…:O…eu nu ma marit cu nici unu dintre voi..sa fie clara treaba..:O..eu caut un barbat adevarat nu baietei da??..:O..

  18. si-n al doilea rand nu i-as lua lui scuffy niciodata nevasta..=)))

  19. poti s-o iei…nu ma mai satisface :))))))

  20. mey, ati innebunit cu totii? :)) ia hai sa nu facem mirc din blogu asta๐Ÿ˜‰

Leave a Reply

