Vesti din Konstanz


Sper ca nu m-ati uitat deja😛 Chiar daca aveti o gramada de partiale, m-am gandit sa va arat cum arata camera mea (cred ca celelalte sunt la fel😛 ) de la camin… N-am apucat sa fac alte poze dar promit ca am sa va arat tot ce fac eu pe aici.. Sa nu credeti ca ma ascund😛

Alte vesti fierbinti de aici in curand… Alina, ai legatura!😛

10 Responses to “Vesti din Konstanz”

  1. noi deja ne faceam griji k nu mai staim vesti de tine😀
    imi place in mod special lenjeria patului =))

  2. noi de abia azi am scapat si de ultimul partial, asa k tot azi voi uploada si pozele cu ultimele iesiri/nazbatii😀

  3. mai..da’ u stai singurel in camera aia?..sau mai e vreun pat ascuns pe acolo?😀..oricum arata mijto camera😀

  4. auzi mai cosmine … gagici ceva sunt?:)) ia zi tu …

  5. Pana una alta, am un singur pat… saptamana viitoare imi mai da o tipa o saltea😀 … sa aiba si gagicile alea a lu Eugen unde sa doarma😛

  6. Mda…. Cearceaful este foarte masculin, nu-i asa?:))

  7. bine k nu era roz :)))
    pai gagicilea alea dorm pe pat separat? :-“…ce fel de barbat esti u? :))))

  8. baaaaaa….und n-ash avea shi yo asha camin?:)):)):)):)):)):):)):)):)):))
    vrem poze cu colegele tale nu cu tine;)

  9. ce fain e scaunul ala de birooou..:O:O:O…:”>..;;)

  10. Am o vecina germana… cand am sa o prind la tigara… promit ca fac poze😀 … si in legatura cu scaunul :)) … da, e fain :))))))))

Leave a Reply

