Aventuri de 1 MAI


Totul incepe dintr-un tren, devenit doar pentru o noapte “trenul groazei”: Iasi – Constanta. Plin pana la refuz de tineri dornici sa ajunga pe malul marii, inarmati bineinteles si cu bagajele corespunzatoare, alaturi de babe, mosi si tanti cu copii in brate, inarmati bineinteles cu mirosurile de rigoare.

Cand ne-am urcat baietii au descoperit cu stupoare ca nu aveau destul bautura pentru drum: au urmat bineinteles telefoane disperate ca sa fie cumparata bautura din Vaslui. Si un bax de bere a fost cumparat, dar a ramas nebaut. De ce? Simplu: ca sa ajungi la singura toaleta disponibila trebuia sa sari peste bagaje, sa calci oameni, sa ocolesti jumate de tren si sa mai stai si la o coada imensa. Asa ca baietii au hotarat in unanimitate ca e mai sigur sa nu mai consume atata bere.

Evelina a dat startul la somnic:










A urmat intarzierea de 15 minute de la intrarea in Constanta, cand mai mai ne hotarasem sa coboram si sa mergem pe jos. Plus ca eram extrem de siguri ca pierdusem legatura catre Costinesti. Din fericire trenul personal catre Costinesti nu plecase; vestea proasta era ca era plin ochi si cu tot chinul nu ne-am putut urca. Asa ca, dupa ce am numarat “oitele” sa ma asigur ca nimeni nu ramasese prin tren ne-am asezat toti botosi la o tigara sa gasim o solutie.

Televiziunea era ca de obicei cu noi. Dintre noi, Stefana a devenit vedeta dand un interviu la National TV in care isi exprima nemultumirea asupra conditiilor in care am calatorit. Intre timp cineva s-a gandit si la noi si a hotarat sa mai ataseze 2 vagoane la tren. Pe care le-am asteptat numai 45 de minute.

Sa nu ne plangem, cu sau fara intarziere am ajuns cu bine , ne-am tarat dupa noi bagajele si am ajuns la cazare. Unde ne-am lafait 17 oameni pe 21 de locuri. Dupa putina odihna meritata…




… dupa ce si-au terminat si baietii berile ramase din tren…








… am decis sa mergem sa mancam. Cu ocazia asta va sfatuiesc sa nu mancati la Vraja Marii!! Dupa o astetare de doar 20 de minute ca sa se elibereze niste mese, am mai stat inca vreo 3 ore pentru un bors si niste cartofi prajiti, care sincer nu au fost grozavi. Calitatea serviciilor …execrabila. Sa mai zic ca sa plans chelnerul la final cand nu i-am lasat nici 50 de bani bacsis? :))
















La Vraja Marii:




Seara nu am mers in MEGA Discoteca Tineretului, unde Geo DaSilva filma nuj ce videoclip, dar cred ca ne-am distrat mult mai fain.




Putin biliard si ping-pong…















… urmat de un super concert pe plaja: Mircea Vintila, Mircea Banciu si Suie Paparude. (parca am uitat pe cineva?!).



Si distractia a continuat in noapte cu bautura si rasete non-stop inapoi la vila.




Daca 1 mai a fost o zi cu soare, 2 mai nu a mai fost asa de generos cu noi. Desi dimineata a fost soare bun si de plaja (eu sincer dormeam, nu mai stiu), dupa amiaza deja ploua torential, cu tunete si fulgere incluse. Am prins totusi jumatate de ora de vreme relativ frumoasa, cand ne-am dat in hidrobiciclete. Pana ne-a prins furtuna aproape de larg si striga salvamarul la noi sa ne intoarcem. Oricum pentru mine cel putin (mi-e cam frica de apa…) a fost o experienta nemaipomenita, si desi am avut destule emotii la un moment dat nu asi ezita sa mai incerc o data.














Seara am fugit repede-repede la concertul de pe plaja, desi nu mancasem inca. Am pierdut din pacate Timpuri Noi, si am prins doar 2 melodii ale lui Ducu Betzi, in schimb am avut parte de Luna Amara (sunt un mare fan, dar cred ca numai eu ) . Apoi a fost Iris, un concert absolut magnific, la care am stat chiar daca la un moment dat incepuse sa ploua cam tare. Au urmat nelipsitele poze de grup de la Obelisc.











Si apoi in sfarsit la masa, unde am mancat o pizza foarte buna (desi chelnerii erau putin km sictiriti). In fundal muzica lautareasca si concertul Rynno si Sylvia din Tineretului. Overall, a very fun day after all.







Pe 3 mai deja Costinestiul era mai mult pustiu. Vecinii nostri cu manelele la maxim plecasera deja, asa ca era cam liniste. Nici de la barul “cel mai cal frumos” nu se mai auzea deloc muzica. Plus ca deja ploua fara intrerupere. Concluzia a fost simpla: decat sa ne ploua in Costinesti pana plecam, mai bine ne ploua in Constanta! Asa ca am plecat mai devreme ca sa mai pierdem vremea si prin Constanta. Am tras o raita mica prin mall noi fetele mai ales, am fost la o gelaterie unde am mancat o inghetata ff buna, am cautat pe ploaie un supermarket si am mai pierdut si vremea vreo 2 ore prin gara.





Drumul de intoarcere a fost destul de anost, doar un concurs de integrame a mai inviorat atmosfera. Dar nu dupa mult timp dormeam cu toti imprastiati prin compartimente de clasa 1. Cafeaua de diminata am baut-o in Salonul Albastru din Pascani.

Si totul se termina tot intr-un tren, de data asta personal: Pascani- Iasi.

19 Responses to “Aventuri de 1 MAI”

  1. scuffy Says:

    da..foarte frumos..bravo bravo…se pare k v-ati distrat de minune😀 …veveroi bineinteles dormind in tren..cristi cu burtica lui si cu petul de bere…alina cu inghetzata..alex cu pozele lui de hi5…sorin cu urechiushele lui =)))..numa stereotipuri, ce naiba =))) :)))

  2. Victor Says:

    :)))….se pare ca si eu am fost prins dormind😀

  3. scuffy Says:

    mda..tu cu sinner cu gura deskisa..la ce va gandeati voi 2 ,a?? :))))

  4. Cristi Says:

    shi u in timp c noi beam ne distram sau eram p la concerte c faceai? t tzineai d mana cu mamik shi taticu?:D

  5. a fost supeeeer la mare!!!! mai vreaaau..de abia astept in america..;;)..cu voi draci bezmetici..;;)..si acolo o sa fie si scuffy ca sa bea cu voi..:)))…pe langa munca…:D:D:D..>:D<

  6. mai bine de manutza cu mamik si taticu la caldurik decat pe ploaie si inghetat la un concert :)))

  7. da da scuffy =))) nici macar tu nu crezi asta cu adevarat

  8. pe voi v-a prins dormind…pe mine ca nu eram treaza:)))ce fatza de cimpanzeu hurticat am:))))oricum scuffy a fost super tare ..tin sa spun…si nu o fost ploaie aia ..au fost lacrimi de fericire

  9. cine e cu mine sa ridice o manaaaa.eeeeeeeeee…asa va vad..public simpatic ce am eu…a si am uitat sa precizez…la cat de activi am fost noi ne-a dat pe tvr 2 …si nu mai precizez ca la plecarea din scena a lui iris, cand eu eram pe umerii lui clau…si imi faceam vant cu mana ca imi era cald,solistu..(nush cum ii zice..da stie el cum ma cheama daca ceva)a crezut ca il salut, ca il bag in seama si mi-a facut semn ca pleaca si ca poate mai vb mai pe seara………..TU ITI DAI SEAMA SCUFII CE IMPORTANTI ERAMMMMM!!!!!!oricum ai ratat de data asta

  10. aa si noapte bunaaa…la mine a sa fie cumplit de buna:D:D:D:D:D::D:D:D:Dam doua perne ..una cu care sa ma feresc de muste si cu celalata de fratemeu ca nu are pat de dormit..asa e cand esti pedepsit

  11. va ppooop

  12. ==))) anisia spune povesti de adormit copii ;))

  13. auzi la scuffy .. numa stereotipuri.. pfft intr-adevar , numa tu lipseai dintre noi .. mi-ar fi fost frica sa merg cu tine pe strada sa nu se ia lumea de noi ca esti rapidist :-”😀 .. oricum, ai fi intrat perfect intre sinner si cristi care btw au dormit impreuna😡😡 amandoi ziceau ca-s largi blugii de asta merg cracanati … eu i-am crezut nah:D
    Anisia, daca tot vrei sa povestesti ceva , spune-le de incidentu tau cu sticla de bere :)))

  14. shi pt k ne-ai crezut te-ai bagat intre noi shi….surpriza:)):)):)):)):)):))

  15. io-s stelist nu rapidist,DA >:P :)))))) si lasa-i pe baieti in pace..k s-au descurcat si f bine fara mine :)))

  16. nu spun povesti de adormit copii ci de culcat adultii:))da te cam zgarie oleak in dos ca nu ai venit:)))cum zicea in poezioara..Deodata zarea fu eclipsata/Apare Scufii,in soare aceea pata/-Aici ti-i casa, treci indata/Ca mi-ai lasat CURtea infundata/Vin-o de faci loc mult,autostarda/CUrcanul e intr-un foc dogorator/Vin-o de-l stingi c-un extinctor/

  17. da aveti dreptate .terasa Vraja Marii este varza iar patronul mai varza decat mancarea

  18. vad ca vati distrat de minune:X…sper ca si eu sa ma distrez anul acesta la mare…abia astept sa merg:X

  19. de 1 mai eu am stat acasa, dar recompensez luna viitoare

Leave a Reply

