Vesti din Germania


Salut !!!

Sorry ca nu postez foarte des dar net-ul de aici e cam nasol… si, in plus poze, nu am foarte multe…

Multumesc inca o data de urari🙂 … Sa stiti ca am sarbatorit ziua mea aici cum se cuvine.. (baietii stiu :)) )… Ce sa spun… nu-i usor sa te prinda 20 de ani in alta tara… dar sunt bucuros ca nu m-ati uitat inca😛 si ca mi-ati oferit cel mai tare cadou de pana acum (post-ul pe blog😛 ). Am auzit ca munciti din greu😛 si ca sunteti chinuiti de soarta… dar mai aveti doar 2 saptamani pana la sesiune… La mine de abia acum incepe greul😦 … ERASMUS nu e chiar asa de usor cum parea :)) mai ales daca e in Germania😛 … Sincer, ma cam oftic ca n-am fost si eu la mare :(( mi-e atat de dor sa stau cu voi… si de Costinesti😛 … Mi-a aratat Adriana niste poze din mica voastra escapada😛 :)) Restul unde sunt?;;) sau sunt poze “prea frumoase” ca sa fie aratate?:P Sper ca scoala nu v-a acaparat chiar tot timpul si ca Alina o sa mai posteze ultimele intamplari din lumea 3B😛 … Pana una alta, va urez harnicie si virtute😀 … si sa aveti un sfarsit de semestru si sesiune usoare🙂 … Si daca va intalniti cu domnul prof.Radulescu (Vlad) … sa-i spune-ti sa-mi raspunda la mail-uri :(( ca nu stiu daca obiectele care le-am ales sunt bune sau nu :)) …

Viel Spass! (Distractie multa :P)

Colegul vostru, Cosmin!

:*

P.S. La multi ani noua😀 (pt Alina : barbatii adevarati chiar au nevoie de o sarbatoare, altfel cum li s-ar recunoaste meritele de peste an😛 :)) ); LA MULTI ANI PISI :* .

2 Responses to “Vesti din Germania”

  1. frumos sa mai auzim de la tine..dar data viitoare sa vii si u cu o poza,doua..😀.de preferabil cu niste domnisoare :)))😀..asa.dar u ai facut 20 ani?? :)) ..vai…:))))..lasa..noi sa fim sanatosi😀..macar bine k ai sarbatorit cum se cuvine😀 ..ne vedem in romania “tara tuturor posibilitatilor…si a hotilor” :)))) :*

  2. ms frumos!!!…multi ani si tie:****…
    P.S:scrie si tu mai des:D

Leave a Reply

