Barbati la cratita


Inauguram o noua serie, “Barbati la cratita“.
Mai demult am avut parte de un preview, dar acum urmeaza ze real thing! In episodul de astazi, paste cu porc ciuperci sos tomat si ceapa, by Eugen & Scuffy.


Cei care au gustat sunt incurajati sa comenteze mai jos. Feel free sa dati note de la 1 la 10!

9 Responses to “Barbati la cratita”

  1. scuffy&eugen Says:

    +11!! o adevarata delicatesa :))) ;))

  2. voi nu aveti voie sa va dati note, sorry =))
    si pana nu gust si eu, nu ma pronunt…
    cine stie knd au fost facute pozele, sau cine a gatit de fapt….

  3. aaa…. si ink ceva
    nu punem si noi mana de la mana sa-i cumparam lui scuffy niste farfurii mai normale? =)) k astea de tabla is prea de burlac

  4. eu sunt de acord sa luam farfurii lu scuffy da sa ne gateasca si noua odata asa..:”>..;;)..adik macar arata bine..:))))

  5. scuffy Says:

    si eu sunt de acord sa ii luati farfurii lui scuffy :)))))๐Ÿ˜€..pff..si nici nu stiti ce bucatari suntem noi [-( ;))

  6. claudiu Says:

    Pozele sunt autentice, ca am fost si eu de fata๐Ÿ˜€..si nota e doar -10 fiindca ne-au ramas baietii datori cu niste macaroane cu branza…pe care am auzit ca le-a transformat scuff a doua zi intr-o budinca :-w
    si un +1 la de acord la faza cu farfuriile :)))

  7. daa…buna budinca..:X:X๐Ÿ˜€

  8. Cristi Says:

    aaaaaaaaaaa deci asta era in macarraonele alea?:O:O:O:O merge…..hai un 8 d la mine:D aaaa …. shi ink o chestie…crek scuf ar fi multzumit shi cu farfurii d tabla sau de plastic….k c vedetzi voi acolo nu e farfurie..duhhh….e un castron din care am mankt totzi ..unu mare:)):)):))

  9. […] episodul de azi, paste cu pui ciuperci sos tomat si ceapa, by Scuffy&Eugen. Mi se pare mie sau nu se prea schimba reteta? Si da, eu am spalat vasele; si am mancat din farfurii normale, nu din farfurii de […]

Leave a Reply

