De ziua Alinelor


O zi nebuna nebuna nebuna.
Locatia a fost foarte frumoasa, undeva spre Manastirea Dobrovat la vreo 10 km prin padure, si am avut noroc ca nu a plouat mai deloc (in timp ce in Iasi era furtuna in toata regula). Atat eu cat si Pisi (cealalta Alina) va multumim mult k ati venit si spera k v-ati distrat tot atat de tare k si noi. Aaa…si multumim si de cadouri, promit mai ales eu k ma apuc de gatit dak tot mi-ati adus carte de bucate!
In rest am avut parte de aventuri kt cuprinde: pe drum spre Iasi am facut pana, ne-a prins furtuna si bicicleta lui Clau a reusit sa se strice si a trebuit sa o caram inapoi intr-un mod cel putin original๐Ÿ˜€
A really great day indeed!



















































































18 Responses to “De ziua Alinelor”

  1. eugen parca ne-o tragea la amandoua:)))la rand ne luase…si aia iarsi cu eugen cand ne strambam parca ne-o trosnit fulerul..la mine sigur era din cauza plombelor

  2. saraacu scuffy..:O….il bate victor si anisia cu buchetu de flori..:)))..saraacu

  3. da aiaa:)))cu evelina cand parca plutea desupra pamantului..si il mai incerca cu degetu sa vada unde e mai cald…parca e luptatoarea aia din sailor moon care dadea mingi nush de care..numa ca aia era serioasa

  4. sa dus reputatia mea..imaginea mea..ntz ntz..

  5. errau flori de usturoi :))) sa scoata raul din scuff

  6. bah, da nu-s vampir :))..sau sunt?๐Ÿ˜• :)))))
    oricum foarte frumos a fost! ..mai vreau mai vreau :))๐Ÿ˜€

  7. da poza cu eugen si anisia..casa de copiii e minciuna..=))))..

  8. ce mai vrei scuff?..picnic sau bataie cu flori de usturoi?…:)))..esti ca ataci la gatul femeilor…=))..

  9. da da e ADEVARAT
    la fel de adevarat e k si noua ne place knd ne ataca..
    nu-i asha eve? =))))))))
    RECUNOASTE!!!!

  10. :)) eve nu o sa recunoasca nimic :)))
    si mai vreau picnicul nu bataia [-( :))

  11. bai da mati lasat singura la comentariile de la filmuletz..=)))..eu tot comentam de una singura..v-ati mutat..:))

  12. aa..plus..pasarea pe limba ei piere…de cele mai multe ori…[-x

  13. claudiu Says:

    canalul de mirc info3bnecenzurat era mai la vale eve…nu l-ai nimerit :))

  14. =)))
    fratilor, apreciez multe commenturi da chiar park avem nevoie de un mirc
    apropo…o conferinta ceva? >:)

  15. pai eve asta e de vina k scrie cate 5 mesaje deodata :-w :)))))๐Ÿ˜€

  16. claudiu Says:

    da ce alina, iti era dor de o migrena de vrei conferinta?:)) unde e anisia cu font rosu de 40?=))))

  17. nu-i adevarat!!..:O:O:O..mai mult de 2,3 nu am scris..:O:O:O..o sa-ti creasca nasu tuu..:D…

  18. v’ati distrat frumos ;))

    la multsi ani!

Leave a Reply

