Noul admin!


Salut !!!

De acum blogusorul va avea inca un admin, adica eu (Monica).

Sper sa fac o treaba la fel de buna ca Alina, in special cat timp va fi plecata in America. Voi incerca sa nu abuzez de aceasta putere, dar nu fac promisiuni :-” , oricum va urez lectura placuta in continuare!!! ^.^ >:D<

P.S. Don’t forget: follow the blog rules or else !!!

7 Responses to “Noul admin!”

  1. bafta multa! am incredere k o sa faci o treaba f buna.

  2. Merci >:D<, sper ca voi avea mult de postat, asa ca daca se intamla ceva nou sa-mi spuneti.😀

  3. claudiu Says:

    spor la treaba ;)) si apropo de reguli, sa nu imi spui ca sunt astea?:)) ca nici macar alea nu se respecta😀

  4. da..bafta..:D..and there are no rules..:)))

  5. A-HAM! Cum adik nu se respecta regulamentul? :-w
    vaaaai :d acuma mi-am dat seama k intr-adevar noi incalcam regulamentul de muuuult :-j “fara linkuri pentru scoala” =))))))
    In rest regula nr 3 a fost pastrata CU SFINTENIE! Cate poze am mai cenzurat, duamnii ce iesea aici!

  6. lasa k is pune linkurile pentru scoala in sesiune :))))…insa despre cenzurare.. :-j :))

  7. bai da voi ce faceti plecati fara nici un parti picnic ceva?!
    ce e asta?! e 11 deja!!!

Leave a Reply

