Am fost si noi in “strainatate” :))


Gata! Am fost si la Chisinau, dupa cum ziceam: eu Lucian si Iulian. A fost frumos tare, acolo la vama dus la Sculeni putine emotii apoi drumuri ceva mai rele dar peisaje mai frumoase. Chisinau merita vizitat, mai mult decat am facut-o noi; nu prea seamana cu Iasul. Seara am stat la niste baietii intr-un camin studentesc cu care normal am baut vodka si am fost si la un concert de rock rusesc. A doua zi la intors ne-am chinuit pe dealurie pana la Albita dar am si gustat din toate felurile de struguri pe care le-am gasit in viile care erau totdeauna langa sosea. Seara pe la 9 intram in tara, la 66 km de Iasi pe care i-am facut pana la 2 dimineata. Ce mai, o tura care merita facuta de mai demult avand in vedere cat am fost eu prin imprejurimile Iasului; si merita si repetata. De-acum ture mai mari doar la anu probabil; dar totusi nu se stie niciodatašŸ˜€. A, si poze:

From Chisinau 2008

Leave a Reply

