New York, Neeew Yooooork…


Despre New York asi putea sa povestesc extrem de multe lucruri. Impresionant e putin spus, dar cred ca “diferit” este cuvantul cel mai potrivit pentru acest oras. In New York te simti liber: sa te imbraci cum vrei (in pijamale ziua pe strada, barbati pe tocuri si in fusta, o tanti cu bigudiuri in Times Square…), sa spui ce vrei, cand vrei. Nimeni nu se uita ciudat la tine pe strada, nimeni nu te judeca, si asta sincer te face sa te simti super bine.

Ultimele zile petrecute in State au fost in New York, si cred ca a fost perioada preferata a tuturor. In prima zi ne-am plimbat prin metrou si pe strazi tarand bagajele dupa noi (eu de exemplu aveam 2 valize imense si un rucsac in spate). Ne-am cazat rapid si am fugit la o tura de shopping in Macy’s, apoi la niste cozi imense pentru a urca pe Empire State Building, unde am avut parte de o priveliste superba a intregului Manhattan. Dupa ce am coborat nu am ratat sansa sa mancam inghetata si sa ne plimbam
prin Times Square. Acolo am vizitat expozitia Ripley’s Belive it Or Not ( cred ca stiti emisiunea), unde am vazut niste lucruri foarte freaky (o sa vedeti prin poze).

A doua zi am fost la The Museum of Natural History, unde ne-am pozat de zor cu dinozaurii. Am mancat pentru prima data sushi la un restuarant japonez (mie mi-au placut extrem de mult, ma declar fan; saraca Evelina in schimb a plecat mai mult flamanda din restaurant :)) ) si apoi am fost la un concert de opera in Bryant Park (lumea isi lua scaune si bancute si se statea pe iarba, unii citeau, altii lucrau cu laptopul in fata, toti se bucurau de spectacol). In seara aceea am fost la un show de stand- up comedy intr-un bar din Times Square si nu va inchipuiti ce nebunie a iesit😀

Ziua a treia a inceput dis-de-dimineata cu o vizita la Statuia Libertatii, care mi s-a parut mult mai mica fata de ce ma asteptam. Am vizitat si Ellis Island, dar a fost destul de boring (pp ca este mult mai interesant pentru un american sa vina aici si sa caute prin arhive numele stramosului care a calcat pentru prima data pamantul american). A urmat The Metropolitan Museum of Art care a fost mai mult decat incredibil: de la mumii egiptene, la sculpturi din Roma antica, picturi de Rubens, Rembrandt, Dali,
Picasso, sculpturi ale lui Brancusi, armuri medievale… lista e foarte lunga, dar va spun numai atat: se putea sta si o saptamana acolo si nu ne-am fi plictisit. Si dupa o vizita fulger prin Central Park pe o ploaie torentiala.

A urmat o reorganizare totala a bagajelor (in cazul meu) si a doua zi tzushti la JFK, in avion si acasa. Mai multe detalii povestim la un suc, va las in compania pozelor.

Macy’s:




De sus de pe Empire State Building:











Ripley’s Belive It Or Not:











Museum of Natural History:













































New York Library:


Sushi!










Opera in Bryant Park:





The Statue of Liberty:



















Ellis Island:




Metropolitan Museum of Art:










































Central Park:




Concluzia clara: we *heart* New York!

Leave a Reply

