Revelion 2009


Ca si anul trecut, trupa vesela de dracusori si-a gasit locatia perfecta pentru un revelion cum nu s-a mai vazut in Cotnari, multumita lui Scuffy. Va anunt inca de pe acum ca unele poze sunt cenzurate si nu vor fi publicate pe blog (stii voi de ce!). Sa zicem doar ca s-au intamplat … multe *blink*blink*

Iata povestea pe scurt.
Dupa lungi peripetii printre dealurile inzapezite si mai ales inghetate ale Cotnariului, aventuri care includ si impingerea unui Kangoo pliiin ochi cu mancare si bagaje, a urmat o gustare mica, mica, pentru ca eram cu totii hamesiti de foame.



Unii citeau reviste ca-n gara din Crevedia…

Ne-am apucat cu mic cu mare sa impodobim bradul, chiar daca era 31 decembrie. Ca intr-o familie adevarata, baietii au inceput sa se certe cine punea steaua in varful bradului. Pana la urma a castigat Scuffy…




















Iata bautura:




Si am inceput sa ne pregatim pentru seara cea mare… Baietii deja terminasera o mare parte din bautura si au fugit la jumate de ora de somn, noi ne “faceam frumoase” (pardon, SI MAI frumoase) de vreo ora deja…









Deja se taia mancarea pentru festinul care urma:



Ringul de dans era momentan gol…

…pt ca baietii care nu dormeau jucau NFS…

Gata! Sa inceapa petrecerea!!






















La masa, copii! Si repede, ca da revelionul peste noi! Aveti 10 minute sa mancati tot!












10…9…8…7…6…5..4…3…2…….1…..LA MULTI ANI, 2009!!!

















2009…. hai inapoi la party!














































A doua zi….





















Si a urmat campionatul de poker…









Petrecerea s-a inchiat brusc pe la 5 dimineata cand am ramas fara curent(deci si fara muzica) si nu mai ramasese nici bautura.
A treia zi: trezit, papat, lenevit, facut curatenie, impins masina, plecat.


The End ;))

37 Responses to “Revelion 2009”

  1. Lejer……
    TO BE CONTINUED (nu cenzura)
    Wv u guyz

  2. P.S: la multi ani 2009
    sa luati licenta cu 10 ( sticle de absinth si tequila)

  3. walking down ze street with ma nikes oooon… yeeaaaaahhhh

  4. I said i’m walkin’ down the street with THEIR nike’s on….aha….yeahh

  5. praf si pulbere :)))))…. baietii o sa ajunga pe cocalari.com din cauza pozei cu jack-ul :))))

  6. =)) o sa ajungem si pe cocalari si pe piztipoanca..iti zic eu :)))) walking down the street with my nike;s on :))))

  7. meeey stati calmi; dak aveti si euro sau macar dolari in mana si cu jackul da, mai aveti fata de coclari.com …da asha e jenant chiar =))

  8. …mai avem nevoie si de Cioara…pardon…iarba:)))))))))

  9. tuuu =)) nu mai zi de domnu inginer cioara k incep sa-mi aduc aminte =)))))))

  10. adu-ti aminte to put his nike’s on si sa pleci cu tractoru proaspat achizitionat ca BMW ala e fictiv…..

  11. mah, nu la legati de cioara,da? :)))))

  12. nu-l legam:))))) ii punem shtreangu de gat…parca asa era nu?:))))))))

  13. Auuuuoleeeeeeeeeeeeeooooooooooooooooooooooooooooooooooo !!

    Doamne cat de mult fac pozele astea pentru mine .. cik pozele is facute ca peste ani cand te uiti la ele sa-ti aduci aminte cat de tampit erai .. Pentru mine is facute ca sa-mi aduc aminte a 2a zi cat de TAMPITI eram..

    Victor ce plm cautai pe mine ? Cand am dansat cu Anisia? Pe cine se dansa pe fotoliu ala? Iubi ce tot faceai pe-acolo? [Cristi si Pirc.. we need to talk .. si tu Eugen :)) ]

    In fine .. am pocnit de ras cand m-am uitat azi in telefon si am un mesaj salvat in schite pe 01.01.2009 ora 3:39. Deci e scris corect ma jur : Drosophilamelanogaster.. fara spatiu ce-i drept da oricum e mai corect decat l-am zis cand eram treaz :)))

  14. drosophilamelanoGANGSTER =))))))))) muhahahahahahah

  15. aaa.. si pe mine se dansa pe fotoliul ala :O:O:O:O

  16. Da bineeee ai uitat sa zici ca ai cenzurat majoritatea pozelor cu tine .. ar trebui sa faci post separat “Me drunk & dirty” :-j lasa Ali.. macar atata tin si eu minte din seara aia :)) pe tine😀

  17. ahahaha..NOT FUNNY. si total neadevarat. am fost cea mai cuminte in seara aia. ce? aveti poze sa demonstrati k nu a fost asha?!??!?!?

  18. dirty auzi la drac:)))))))))))))))) Ali baga un omor (specialitatea mea de penala):))))))

  19. da alina..AVEM poze! :))))) si ink cum :>:>:> :)))

  20. ce poze? n-aveti NIMIC :)) n-am facut nimic, da?

  21. nu-i nimic..k “distribui” imediat pozele :))))

  22. Ali stii banca cu Cioara?

    Ci oarb-ai fost ! :)))
    Nu prea e corect da you get the point.😀

  23. e clar ca cioara asta e printu femeilor daca pana si voi baietii vb de el:)))

  24. iote cine se trezeste dis de dimineata (SORIN).
    bai, lasa-ti-o pe alina in pace, ce a fost intre ea si cioara a fst o chestie mai SPECIALA, de altfel, ce a fost intre ea si CRISTI a fost din nou SPECIAL :)))
    you drunk && dirty!!!!!

  25. baah..nu mai vorbiti atata de cioara k ma simt eclipsat,DA? :)))) pfff..ce atata

  26. de acuma pe cioara il vrem. tu potui sa pleci acasa la tine :))))

  27. ah..il vreti pe cioara..deci la urmatoarele intalniri o sa il kem si pe el..si paote o sa vina si la ziua mea dak mai insistati :))))😀

  28. da chiar te rog:)):)):):):)) poate mai facem ingerashi:)):)):)):))

  29. da da da da da
    NEAPARAT sa vina😡

  30. NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU la ziua Mea nu vine….scuf faci show separat

  31. Eu cred ca o sa fie chemat la toate petrecerile de la Alina de-acasa nush dc.. :-“

  32. annissia Says:

    woowww.cate comenturi..doamnii…cum sorin nu iti amintesti cand am dansat pe tine….erA sa imi pierd viata

  33. da gata vad k s-a terminat chat-ul de pe postul asta; astetam urmatoarele petreceri k sa se mai comenteze cum trebuie la un post=)))

  34. parca titlul blogului contine cuvantul “NECENZURAT” iar la inceputul articolului spui ca unele poze sunt cenzurate… Pai ce fel de “necenzurat” e asta?😕

  35. pff.. recunosc ca am cenzurat niste poze, dar era ABSOLUT necesar…
    se mai uita si profi pe blogul asta…

  36. […] Mai tineti minte bradul pe care l-am impodobit de revelion? Acuma de abia l-am despodobit, cu ocazia asta gasind si ceasul pierdut al Anisiei printre […]

  37. […] 2009 ne prindea in Cotnari, cu sampanie si artificii, ascultand uratura baietilor. Si restul colegilor nostri au avut parte de […]

Leave a Reply

