Sarbatori magice @Elena


In Ajunul Craciunul am dansat pe colinde pentru ca a fost ziua surorii mele, pe 25 am sarbatorit iar, pe 26 am plecat la Durau , unde am urcat pana la Fantanele greu tare ca zapada pe munte era de 1 m, ne-am dat cu saniutza (eu mai putin), am baut vin fiert, ne-am batut cu zapada si pe 28 seara am revenit in Iasi. In sfarsit am prins o zi de somn pe 29 iar pe 30 am inceput pregatirile de revelion ( cumparaturi, aranjamente). Revelionul l-am facut la un prieten al nostru acasa, dar am mers cu uratul inainte pe la fiecare pe acasa cu uraturi personalizate ( multumesc mamei😀 ) si daca aveti vreodata nevoie de uraturi personalizate veniti la mine. Pe 1 ianuarie am reluat petrecerile fiind inca o zi de nastere. Deci doar intr-o petrecere am fost in vacanta asta… Cata oboseala🙂 . Si fara nici un chef dupa o asemenea vacanta luni ca o studenta silitoare ;)) m-am intors la cursuri.





















4 Responses to “Sarbatori magice @Elena”

  1. ooo..frumos tare..deci asa..numa in petreceri o tii,a?😀..bravo :p..la multi ani >:D<

  2. macar de sarbatori sa imi fac de cap😀
    La multi ani pt toti :*:*:*

  3. bun zic yo……..MULTZI ANI!

  4. […] uratura baietilor. Si restul colegilor nostri au avut parte de sarbatori magice, Elena a fost la Durau si Paul la Baile Herculane. A urmat sesiunea de iarna, cu examene la .NET, Securitatea Informatiei […]

Leave a Reply

