Revelion Baile Herculane


Sau ce-am facut si eu, Paul; de revelion, scris acum cu intarziere. Oricum prinde mai bine acum postul in sesiune, citirea lui creste nota la urmatorul examen cu 25%😛. Asadar, echipa : eu, Lucian care-l stiti mai toti, Adrian care-l stiti cativa si TVA, un personaj nou dar important. Locatie : baile Herculane, tabara oferita de facultate pentru doi dintre noi, eu si Lucian si cu locuri rezolvate prin relatii la fata locului si pentru ceilalti. Bonuri de masa alea alea…

Baile Herculane sunt cam departe, am ales sa mergem acolo sa vedem locuri si oameni noi. S-au meritat intr-un fel cele 20 ore cat a tinut drumul cu trenul la dus, pentru ca acolo am avut multe posibilitati si de unele dintre ele am si profitat😛. Am petrecut timpul astfel: am jucat mafia, mim, am cantat, am facut trasee de munte, am facut sauna, am facut baie in apa termala (interior :P), am jucat wist, corabila nebunilor, incalcitelea, am vizitat statiunea, am baut, am fumat, am dansat, am mancat dormit si plimbat. Am cunoscut multi alti oameni care venisera de peste tot din tara la fel ca si noi, ne-am imprieteni mai mult cu ceva fete din Sibiu, doi baieti din Cluj si trei fete de la farmacie din Iasi, plus altii. Ne-am adunat si cate 40 pe holuri la diferite cantari jocuri sau muzica. As povesti mai in detaliu dar las pozele sa vorbeasca de la sine (zic asa doar ca sa ma scot).

6 Responses to “Revelion Baile Herculane”

  1. frumos frumos ;))
    nebunilor numa dupa fete v-ati tinut

  2. buuun zic yo:D….distractzie cat cuprinde din kte vad….lume noua…buna afacere:P

  3. yaay..am citit postu..o sa iau cu 25% mai mult la examenu la SI..sper sa fie adevarat paul :-w :))))..si frumos tare acolo..sa ne inveti si pe noi cateva jocuri de alea :)))

  4. O sa va invat pe cei care o sa luati cu 25% mai mult la SI la examen, ca sa fie adevarat ce-am zis😛. Mai mult nu stiu decat ati fi luat in mod normal dupa aprecierea mea😀

  5. […] Si restul colegilor nostri au avut parte de sarbatori magice, Elena a fost la Durau si Paul la Baile Herculane. A urmat sesiunea de iarna, cu examene la .NET, Securitatea Informatiei , Practica , TPAA si nu in […]

  6. Si tocmai am vazut ca ati fost cu Dima, un prieten si coleg de organizatie cu mine, si cu Boston pe care il stiu de anul trecut din vara de la Paraul Rece….Ce mica ii lumea studentilor😉 Frumoase poze, sper ca va incantat cat de cat Dima cu melodiile lui. Salutari din Banat!

Leave a Reply

