Poker Night


Vecinul lui Scuffy a fost cam nemultumit de galagia de aseara si a batut de 3 ori in teava. Se pare ca numai daca suntem eu si Claudia cheama si politia…











55 Responses to “Poker Night”

  1. mda..ar fi trebuit sa kem eu politia k ma deranja si imi batea in tzeava :)))

  2. =))) cristi bucura-te de momentul asta…..e cel mai apropiat lucru de un “bairam” la scuff de care o sa ai vreodata parte :))))

  3. =)))))))))))) ce moace de oameni chinuiti…asta se intampla cand nu’s fetele da na poker voiati na-va poker pana muriti….de somn:)))

  4. Ana-Maria Says:

    cand femeia nu-i acasa… el cheama baietii :)))
    sper ca nu ai pierdut mertanul :-“

  5. fara noi ha?!?! mai baieti mai eu nu va vad bine, nush de ce ….

  6. :))) sa stii k l-am pierdut…:-“..k azi dimineata era plecat rares cu el :))))

  7. ana, nu-ti fa griji; dak pierde scuffy mertanul vii la mine😉 si eu am mertz si apartament =))

  8. Ana-Maria Says:

    lasa ca rares il aduce inapoi ca e baiat cuminte😀
    alina, sorry dar al lui e mai mare =)) si oricum… not funnyyy :))))

  9. ufff …. stiam eu k a lui scuf e mai mare =))
    nah, sper numa sa am si eu parte de asha ceva la un moment dat….

    [de un mertz mai mare, sper k nu v-ati gandit la altceva]

  10. “=)) noi de ce nu am facut sexxx pana acum????”

  11. Ana-Maria Says:

    lasa ca poti sa spui orice si se poate interpreta si in orice fel, doar e blog NEcenzurat nu?:)))
    si tu nu te refereai numai la mertan, ci si la un apartament la etajul IV…hai recunoaste :))))

  12. pfff… totul e mai mare la scuffy… si mai INALT😉

  13. Ana-Maria Says:

    vai gata, ca ma inrosesc :”> =))) :-$ girls😀

  14. heeyy!!..ce-i aicea,a? :-w ia nu mai vorbiti pe la spatele meu,da? [-( :)))

  15. chiar buna problema asta ….. si pt manualu de IA
    ” luati primele 2 poze….siii….observati legatura dintre ele”
    pam pam :-“

  16. si…ana cu alina nu va mai bateti ca scuf se iubeste tot cu vecinu :X

  17. bai da daca eu am logan…si un frate..mostenitor..cine se bate..alina girls..scuffii anyone

  18. da mostenitor de chelie..am uitat sa precizez;;)

  19. :)) se bate cine vrea😛

  20. pfu… m-asi bate eu da nu cred k l-am vazut pe frate-tu la fata pana acuma :))
    da dak e sa vorbim de frati, experienta mi-a aratat k aveti km toti fratiori frumosi duceti-va in pisici =)) [fratele lui pisi *inimioare*inimioare* fratele lui scuffy *inimioare*inimioare* fratele lui cristi *inimioare*inimioare* fratele meu *inimioare*inimioare*]

  21. ce fratele lui cristi mah? :)))))))

  22. victor :X

  23. aaaa si fratele lui sorin e scumpel, pacat k e minor =))

  24. Ana-Maria Says:

    cati frati… Xz, tu ai verisori :)))) si apropo, nu vorbim pe la spatele nimanui, ca in poze apar numai cristi si eugen haha :))))

  25. al meuuuuuuuu eeee cel mai tareeee…….are burta,cheltuie mult,manaca tot din frigider,are burta..am mai zis??are o ciudata alergie la praf si sunetle ascutite,de aceea eu si usa de la bucatarie am zburat,si se trateaza prin…:”piscolo ca altfel iti tai calblu de net”,sugrumare,urechi trase etcetera.. Asa ca girls sariti pe el cat se mai poate ..pana in limita stocului..mai avem un singur produs.. daca ajungeti sa il enervati mai mult decat eu pot…va voi da gratis , la pachet, niste verisori .Nu ratati aceasta oferta promotionala..FCP PT CEI PUTERNICI

  26. FCP(fuji cat mai poti)

  27. fcp pt produs fiindca ca se inghesuie fetili:))

  28. alergie la sunete inalte?? :))))…inseamna ca are alergie si la tine in general :)))

  29. pai tocamai de asta EU si usa de la bucatarie am zburat:))))

  30. lasati-l pe victor ca e pretenu meu :X hrr
    nu vedeti ca si-a scos anisia fratele la oferta? he’s still available

  31. mey, deja scoatem frati la licitatie?

  32. da surori ceva? :-” :-j

  33. Scuff eu crek ti s-o urat cu binele.. :))) [Ana iarta-l ca nu stie ce spune :P]

    Si chiar .. n-are nimeni sora?!?!?!? wtf. Eu crek tre sa mai faceti rost de oameni cu surori in grup..:))

  34. Si nu ma refer sa aduceti in grup pe fratele alinei , pe fratele lui pisi si pe fratele anisiei :))

  35. aa si alina.. my bro’s out of your league :-j :))))

  36. pff :)) oricum nu ma bagam la fratele tau k e minor =))
    si surori😕 hmmm park tot pisi avea si sora, da nu e de nasu vostru :-j

  37. da nu ma refeream la surori pt mine,da? [-( numa la prostii te gandesti sorinel >:P :)))

  38. :)) dak nu pentru tine atunci pentru cine?
    ia si repede si fii sincer =))

  39. pt victor =))) :-“

  40. bai deci cien mai doreste cien mai pofteste…batem palma…cuuu fratemeu..surori nu am nevoie pte rog

  41. da anisia .. batem palma … cuuu fratetu .. pentru tine? :))

  42. Si sabinel .. te-am rugat frumos sa nu ma mai alinti in public.. (asta include si www’u :)) )

  43. uff sorinele :”> :))))

  44. Ana-Maria Says:

    deci cine voia surori?:-w
    mai mari sau mai mici? era o melodie de la holograf :-” .. “am o sora mai mare, o sora mai mica, o sora dar nu’i sora mea” :)))

  45. =)) crek scuffy vrea o sora…
    auzi ana, park tu aveai una :D:D
    mai stii ce iese😉 k scuffy asta e mare nebun

  46. scuffy e cuminte,da? :-“

  47. Ana-Maria Says:

    pfai… sora mea e mai cuminte decat mine .. pe ea nu reusiti sa o corupeti :)))) dar la rautate eu sunt prima >:) esentele tari sunt in anii mai putini😀

  48. da cine te-a corupt????
    nu noi :-??
    :P:P:P

  49. Ana-Maria Says:

    nu voi dragilor…😕 ceva cu 3b si una care e mare scula la facultatea de drept =)) se recunoaste cineva?

  50. mey da atzi facut forum din asta p bune:)):)):))luatziva totzi surioarele shi fratziorii shi la culcare cu voi:D

  51. pfff..iote la el nebunu..ne trimite la culcare =))

  52. eh..nici o culcare…avem de invatat la tpaa :-“

  53. baaa :)) cate commenturi peacilea, ati facut conferintaaaa,
    serios acuma, ce facem la tpaa? speram sa ne de-a 3 puncte din oficiu si 1 pentru prezenta?

  54. io ma omor aici cu pc-ul…urata materie😐..cu cat citesc mai mult..cu atat uit mai mult :))))
    bft maine la examen

  55. =)) eu sunt e acord cu eugen
    speranta moare ULTIMA

Leave a Reply

