Vaslui


Ce-am vazut si ne-a placut: mall-ul, parcul Copou, gradinita, scoala generala si liceul la care au invatat Cristi & Victor si un bar super dragut unde am baut un nestea de fructe de padure cum nu am mai baut vreodata!


Gradinita:

Scoala generala:

Ferestrele clasei unde a invatat Cristi:

Parcul Copou:

8 Responses to “Vaslui”

  1. frumos tare in vaslui :))))

  2. vreau si eu in vaslui! :))))πŸ˜€

  3. “ieee hai la mall sa luam niste suveniruri”πŸ˜€

  4. :)):)):)))nijte bomboane d usturoi:)):)):)) vaslui rullllz:)):)))=))=))

  5. pai ar trebui sa mergi mai des cristi prin vaslui dak iti palce asa tareπŸ˜€

  6. imi place s ma duc rar shi s ma simpt turist:))

  7. sexy~anisioanca~fata~misto Says:

    va poop si ne vdm peste o saptamana..asa..da.si vreau si yo in vasluiiiiiiiiiiiii….da na..deocamdata o incepmai usor.. cu tunisia..si va pop

  8. […] ne-a gatit niste clatite la cuptor geniale, Anisia s-a tinut de teatru, am vizitat frumosul oras Vaslui si am fost si la Bal […]

Leave a Reply

