Bal Mascat


Fun fun fun!
The Joker, un vampirel, un soldatel cu sabiutza, o lady, un gangster, o dama de cabaret, rasta man si cineva “putin” insangerat … comentariile sunt de prisos, enjoy ze photos!


















Corelone de Dorohoi😡








Vampirelul nostru:
















Pozele de grup pe scara blocului:



Partyyy…


























Si acum, o mica prezentare a costumelor:

O lady desprinsa din filmele de epoca:

The Joker:

Un adevarat fan Bob Marley

Vampirelul cel rau:


Don Corleone de Dorohoi, capul mafiotilor:



Dansatoarea de cabaret:

Soldatelul cel curajos si sabia sa


Un om putin insangerat si berea sa


























Si cateva filmulete la final😀

6 Responses to “Bal Mascat”

  1. Tare tare tare tare
    multumiri organizatorilor Andra aka Andra si Andra :))) si mister Vova Vova :))))))
    si invitatilor speciali aia care mi-au vandalizat casaaa
    si aratam mai bine mascati deci de-acum asa vom iesi pe strada, ne gasiti peste tot sigur ne recunoasteti
    si da….next party Pyjamass
    soo Prepare
    si punct

  2. Ana-Maria Says:

    1- victor stai linistit, exista aseara cineva muuuuuult mai gay decat tine acolo
    2- don corleone de dorohoi are pistolul stricat si nu a reusit sa impuste pe nimeni, mai degraba taia sabia soldatelului nostru
    3- chiar si insangerat, cristi a atras fetele
    4- un zambet de joker si e de ajuns
    5- rasta man si nu mai e nevoie de descriere
    6- o dama de cabaret cu cele mai nastrusnice idei(scuze pt dezordine :d )
    _____

    =carnaval

  3. :)))) da..a fost foarte tare😀

  4. Superrr costumele:D:***…..aveam si eu unul pregatit:((((( (nah..data viitoare:*)

  5. :))…dap…foarte tare…shi..pisi..nu t crede nimeni
    u nu ai s vii k noi s t faci d ras:)):)):))

  6. […] Am scris postul nr 500. I-am sarbatorit pe Eugen si Victor la Pensiunea Maridor din Gura Humorului, unde am avut parte si de meciuri de box foarte amuzante. De 8 Martie baietii ne-au facut o gramada de surprize si ne-am distrat in Club RS. In rest Stefana ne-a gatit niste clatite la cuptor geniale, Anisia s-a tinut de teatru, am vizitat frumosul oras Vaslui si am fost si la Bal Mascat. […]

Leave a Reply

