Anisia a cucerit Tunisia!


Anisia ne povesteste aventurile ei in Tunisia

Sa va zic pe scurt ce am facut…la hotel Hammamet Garden totul foarte frumos.Am avut piscina,teren de tenis,etc. Ajunsi in Tunissia am constat ca bagajele fusesera operate fiindca ne lipseau vreo cateva cartuse de tigari… si nu stim de cine; banuiam ca de cei din Budapesta ,ca sa ii scuzam pe tunisieni sa nu ne facem inca de la inceput o impresie proasta de ei.

Toti sunt foarte primitori si veseli mai ales daca esti blonda (lor le plac aurul si blondele…) si eu m-am bucurat din plin de bunavointza lor de a ma face sa ma simt cu aur pe cap. Cazarea foarte faina, mancarea la fel… am invatzat sa fiu punctuala numai ca sa pot sa ma prind micul dejun.Am mancat o groaza de salaturi…si am facut 20 ture de piscina…practic acolo ziua am curatzat organisumul de substante toxice,dar mi-l umpleam la loc seara .

Cea mai uimitoare experienta am trait-o la negocieri… prima oara recunosc am fost fraierita de unu pe plaja care mi-a dat bratzara cu 2,5 si de fapt daca insistam si nu eram dusa de valul vrajelutzelor pe care mi bascula “you are so beutiful…you and me make capucino,you are sakira”… vaiii ma topeam ca inghetzata la soare cand auzieam . Si la sfarsit a recunoscut si el ca a fost destul de bun in a ma aburi si ca mi-o lasa cu 1 dinar(juma de euro aprope).Am cumparat o groaza de chestii care nu imi folosesc dar care erau ieftine…. toti la fel de binevoitori cu mine; la un moment dat m-am enervat ca au inceput sa traga de parul meu ,de parca nu era veritabil.. da ce aveam frate? stujani??

Am avut o experienta cu un futograf care m-a cerut doar pe o camila… hmmm… atat valoreaza sakira??. ..”por favor”!
El –You break my heart;
Eu –You and I put all together and i’ll make a puzzle.

Era sa inghit caca de camila adusa de un coleg de a meu..parea destul de suculent..si gustos cand l-am pipait..deja era balta la mien in gura cand am pus mana..da a avut grija sa imi zica ca nu e rod de copac, ci de fund… Boonn am luat si eu vreo 2 exemplare acasa..da nush nu le mai vad prin casa..cred ca o fi facut maicamea vreo salata din asta eu stiu…

Spectacolul nu a iesit cum am vrut noi. In timpul specatcolului pana sa intru…m-am hidratat cu apa..luand exemplu pe alinutza…si uite asa m-au trecut toate apele . Sala era destul de mica..usa baii era in sala langa spectatori…Am incercat sa ma duc la baie cu un tol pe mine sa nu ma recunoasca lumea…Am deschis o usa…a scartzait..de mama focului…toata lumea s a intors spre mine…am inchis-o..presupun ca iarasi s-au uitat spre mine…siii foarte intuneric..unde sa iti lesi covrigu langa wc ca nu il nimeresti..mai bine nu ma risc..Iarasi am iesit…iarasi a scartzait usa aia de parca calcam o matza de coada,am intrat in alta baie,aceasi experienta cu scartaitul..eu cu tubanu pe cap..Am ajuns…acolo era fara sugar…adica light maica…lighttttttttttttt…Dupa ce am terminat am apasat pe buton si acolo a ramas…si o inceptu sa curga cascada..eu diperata incercam sa il fac sa se opreasca ca se auzea in sala mai ceva decat daca apaludau astia…Pana la urma i-am dat de capat iar spectacolul nu a mai fost deranjat.(asta numa noi stim).

In tuniss mancare extraordinar de bunaaa: am mancat shaowrma adusa de ei si salata cu fructe de mare senzationala intr-o incapere micutza si dragutza rezervata de gazda noastra…Numai ca pe jos am calcat pe un gandac..iar la inmormantare au venit toata familia..dar nu conta ..conta ce aveam pe masa acolo….era totul prea prea prea bun..si acuma mi-e pofta si am gura in clei…

In tuniss toti negri cu geci negre numa eu pata galbena…ma simtzeam ca Pamela cu a treia tzata.

In maxi taxi ne-au cantat niste cantece senzationale ..si cand ne-a venit randu am cantat “mi-o zis mama ca mi-o da valeleuuu valeleu…iar ei au iesit pe valeleuuu valeleu…”

Am facut plaja cu fetele…nisip curat, mareee ft curata mai ceva ca apa Iordanului…eu sper sa mai ajung intr-o zi acolo sa fac baie ca lumea in Marea Mediterana, ca e pacat sa o lesi nemurdarita mai ales daca esti roman ..sa se simta ca cu o mana de noroi mai murdara…

Va mai povestesc maine. asta a fost o mica prezentare…va mai pov maine ca acum mi-e somn ..va poop

















3 Responses to “Anisia a cucerit Tunisia!”

  1. cui apartine ultimul pat? sau asa se fac primirile la tunisieni?
    oricum la mine a fost dragoste la prima vedere cu piscina aia……

  2. vreau shi yo la plaja aia curata shi fremoasa shi la apa aiaaaaa:)):)):)):)):))

  3. […] adunat tot tribul pe-un deal. Anisia a facut stand-up si a vazut Tunisia. Ne-am reintors in Cotnari pentru a le sarbatori pe Stefana si […]

Leave a Reply

