Sarbatoritii saptamanii


HAPPY BDAY KIDS!
…si succes la examene…

23 Responses to “Sarbatoritii saptamanii”

  1. Scuffy Says:

    la multi ani copilashilor :))

  2. Ana-Maria Says:

    multi ani copii de 3 ani :d

  3. Cristi Says:

    c tare……sunt primul care are curaj s spuna….MULTUMESC!!! :)):)):))

  4. Scuffy Says:

    multumesc ca multumesc…dar nu urezi si tu la randul tau? [-( :)))

  5. Ana-Maria Says:

    multumiri si urari cam zice toata lumea… dar candies ne da cineva? :-“

  6. Mie nu-mi place ziua asta.. toata lumea isi zice la multi ani da nimeni nu da de baut :-j

  7. dau eu de baut PROMIT
    dak ma ajutati sa trec la embbeded …

  8. Scuffy Says:

    asa cum ati dat de 5 mai? [-) :)))

  9. pai chiar sa stii k am dat de 5 mai
    pacat k nu ai putut iesi atunci…

  10. da, da🙂 sigur la cum dai tu de baut alina … se strica instalatia😛

  11. Cristi Says:

    nushcui ai dat u d baut alina k noua sigur nu….si eu am shi ieshit atunci park::D

  12. ce?

  13. n-am dat de baut, am dat altceva :)) :-”
    si bine k nu vi s-a stricat instalatia din cauza sampaniei de ziua mea :-“

  14. stefana Says:

    La multi ani, copii!! Stiu io cine e cel mai copil din copiii de mai sus si ar trebui sa dea de baut, da las’, nu mai zic nimic😀..😛. Bafta maine!

  15. Cristi Says:

    bine k tzi s-a stricat tzie:D

  16. a venit instalatoru :)))..nu va faceti griji

  17. sexy~anisioanca~fata~misto Says:

    gata fetilii aici am fost prinse..data viitoare cand mai iesim strangem mana de la mana si dam de baut baietzilor.Cel putin eu stiu ca lui cry tre sa ii dau bere cat sa il imbat…adica din dopurile de la sticla sa poti sa faci mertzanu lui scuf

  18. i totally agree
    oricum am ramas datoare lui cris si lui scuf, stiu ei de knd😉

    xoxo

  19. Scuffy Says:

    eu sunt de acord cu anisia..sa dati de baut pana faceti din dopuri masina mea :)))) :-“

  20. dada am priceput… pana facem din masina ta dopuri.. got it!

  21. Scuffy Says:

    dak vad vreaun dop iesind din masina mea, atunci alina, you’d better watch your back..mai bine zis your car’s back! :)))

  22. mertzul meu pe mertzul tau crek e o afacere buna, nu? =))

  23. Scuffy Says:

    ce afacere? k nu castiga nimeni nimic :)))) ramanem noi fara masina :-<😛

Leave a Reply

