CONCURS


Cine descopera modificarea adusa azi blogului (deci nu e vorba de banner!!!) primeste un premiu surpriza!
Lasati un comment😀

22 Responses to “CONCURS”

  1. Ai pus favicon😛

    E un premiu consistent? ;;)😀

  2. pfu :)) ia uite ce-a ghicit

  3. cu ocazia asta trebuie felicitata si monica pentru bannerul de sezon😀

  4. felicitaaari monica..:D…hai nu facem si noi un dolvleac k ala din poza? :D:D

  5. Scuff te asteptam cu dovleacu daca tot ai venit cu ideea😛

  6. Iti dau si eu un premiu :>

  7. daca imi dai tu premiu atunci nu mai fac nimic :))

  8. Ba da, ar fi fain un dovleac asa😛

    P.S. Alina am vazut si cine e fan-ul inrait al blogului😀

  9. park am un chef asa sa zgarii cu o cheie (franceza) un mercedes 😕

  10. numa sa nu fie A class :)))

  11. Bine k ai mentionat k acuma ma luau durerile de cap :))))))

  12. sorin..de acuma inainte “sa ai kef” sa te uiti in stanga si in dreapta cand traversezi strada :)))

  13. de acum inainte? eu sunt invatat de cand sunt mic sa ma uit in stanga si in dreapta cand tranversez strada … eu am impresia ca acolo in dorohoi daca pun o camera de filmat pe strada , in 24 de ore scot Jackass 2,3 si 4 cu ce se filmeaza =))

  14. Stirile Protv Dorohoi, ora 17:00

    Astazi nea Culita a furat 3 gaini de la badea Ion.

    Balul bobocilor de la facultatea de arat Vasile Pruna a avut urmari catastrofale dupa ce fiul decanului a intrat in crasma cu sapa dupa el.

    Inca 50 de copii au murit in timp ce tranversau strada.

  15. sorine ai grija, de ieri noapte sta un mertz negru la tine la bloc si te asteapta :)) nu iesi din casa! we still need u!!

  16. un singur cuvant: “Christine” :-”

    PS: bah sorine, da tu crezi k acolo in dorohoi este facultate?? :))))

  17. good point scuff =))
    faza cu “Christine” mi-o explici tu alta data :)))

  18. who t f is Chrisitine?:)):)):))

  19. gluma de prin dorohoi probably

  20. acelasi premiu tot de la alina cine isi da seama care-i faza cu “christine”…sa afle si baietii :)))

  21. Poate premiu de la tine scuf :))

  22. da…o sa dau si eu un premiu “surpriza” :))) :-“

Leave a Reply

