Excursie la munte


Anul acesta ne-am intors la Pensiunea Maridor ( link catre pozele de iarna trecuta ), din localitatea Manastirea Humorului, unde ne-am sarbatorit zilele de nastere eu (Monica), Anisia, Sorin si Cristi. Deoarece am facut atat de multe poze , le voi imparti in 2 posturi.

In prima seara, vineri, am ajuns destul de tarziu, dar cei de la pensiune ne-au asteptat si am putut manca impreuna cina. Dupa care s-au dat cadourile (care au fost foarte inspirate :*) ,s-a dansat, s-a baut si s-a si cantat😀.

.

8 Responses to “Excursie la munte”

  1. oh daaa
    Mare nebunie a mai iesit si acolo :X:X
    Mai vreeeeeem!!!!

    PS: Intrebare scurta: ce-i facea Sorin lui Mitzi in poza aia?!?!?!?!

  2. ii soptea cuvinte dulci la ureche :))))

  3. ii facea un masaj prin muscaturi profunde:-“

  4. brovos! Am auzit k v-atzi dextrat tare :)):)):)):)):))

  5. da bravo bravo:)) cristi, tu nu te-ai distrat, nu?😛

    Vreau inapoi :((((((((((((((((((((((((((

  6. Plz remove that photo😐 am si eu dreptul la o poza stearsa daca si eugen a avut :)))
    Foarte tare a fost la gura humorului.. again😀
    Multumim anisiei.. si lui pircu .. pentru momente de neuitat :)))))

    P.S. De revelion o sa fie de 10x mai pzd😡 :))

  7. Gata, nu mai e poza😀

    Da, de abia astept revelionul <:-P

  8. […] distractie mare: ne-am intors la Pensiunea Maridor si le-am urat “la multi ani” pe 20 de voci lui Cristi, Sorin, Anisia si […]

Leave a Reply

