Pe ultima suta de metrii 2009


Un inceput bun pentru un post de sfarsit de an ar trebui sa contina in primul rand multumiri, asa ca here goes:

  • multumesc Monica, pentru tot ajutorul care mi l-ai oferit pentru administrarea blogului si pentru ca ai scris multe posturi; si tot Monicai trebuie sa-i multumim si pentru headerele de sezon pe care se chinuie sa le faca de fiecare data mai frumoase
  • multumesc 3B (and friends) pentru ca ati facut posibila existenta acestui blog si pentru ca ramanem, in ciuda tuturor celor intamplate de-a lungul timpului, mereu prieteni de suflet (asi indrazni sa spun chiar o familie)
  • multumiri din partea tuturor mai ales vizitatorilor nostri fideli, care ne urmaresc zi de zi si pe care speram sa ii bucuram in 2010 cu si mai multe posturi, si mai multe aventuri, si mai multe filmulete amuzante
  • …si nu in ultimul rand multumiri si facultatii nostre dragi, care ne-a adus impreuna

Si ca sa nu devin si mai sentimentala decat sunt deja, sa ne amintim impreuna ce am facut in batranul an 2009!

Ianuarie

Anul 2009 ne prindea in Cotnari, cu sampanie si artificii, ascultand uratura baietilor. Si restul colegilor nostri au avut parte de sarbatori magice, Elena a fost la Durau si Paul la Baile Herculane. A urmat sesiunea de iarna, cu examene la .NET, Securitatea Informatiei , Practica , TPAA si nu in ultimul rand prezentarea proiectului la Inteligenta Artificiala . Ianuarie a venit cu un frumos cadou: 100 000 vizitatori pe blog si o dubla petrecere de ziua lui Sabin si Andra.

Februarie

Putina vacanta, ca dupa sesiune: Scuffy ne-a gatit turta dulce, am fost la chinesesc si baietii s-au distrat incercand noi figuri de karate. Eugen a primit cel mai original cadou din istoria 3B, chiar in laboratorul de la facultate.

Martie

Am scris postul nr 500. I-am sarbatorit pe Eugen si Victor la Pensiunea Maridor din Gura Humorului, unde am avut parte si de meciuri de box foarte amuzante. De 8 Martie baietii ne-au facut o gramada de surprize si ne-am distrat in Club RS. In rest Stefana ne-a gatit niste clatite la cuptor geniale, Anisia s-a tinut de teatru, am vizitat frumosul oras Vaslui si am fost si la Bal Mascat.

Aprilie

Ne-am adunat tot tribul pe-un deal. Anisia a facut stand-up si a vazut Tunisia. Ne-am reintors in Cotnari pentru a le sarbatori pe Stefana si Ana.

Mai

Am inceput sa lucram cu avant si energie pentru licenta si am fost la ultimul curs de la facultate. Ne-am distrat si am plans la banchet (ce repede trece timpul…) si ne-am plimbat prin iasi mandri proaspeti absolventi la Ziua Absolventului de la Cuza. Alinele si-au sarbatorit si anul acesta ziua la iarba verde.

Iunie

Ultima sesiune, ultimul examen. Apoi cursul festiv plin de emotii si dupa am iesit sa ne sarbatorim. Licenta, licenta, licenta, licenta, licenta. Felicitari proaspetilor absolventi (si licentiati) ai Facultatii de Informatica!

Iulie

In sfarsit, VACANTA! Si ca bonus, peste 200 000 de vizitatori. Dezmat general la un party scurt dupa licenta, si apoi in excursia de la Campulung.

August

Super petrecere la piscina de ziua Adrianei si a lui Razvan.Toti ne bucuram de o vacanta prelungita prin tara si strainatate.

Septembrie

Inca bucurosi de vacanta. Paul ne povesteste aventurile de pe rarau si transfagarasan. Radu se distreaza in Las Vegas.

Octombrie

A inceput din nou facultatea. Bobocei la master, macar la primul curs sa mergem! In rest, numai party. Si sa nu uitam evenimentul cel mai important al lunii: nunta lui Razvan si a Adrianei (Casa de piatra!).

Noiembrie

Niciodata prea batrani pentru a merge la Balul Bobocilor! Cristi isi primeste in avans cadoul de ziua lui.

Decembrie

Mare distractie mare: ne-am intors la Pensiunea Maridor si le-am urat “la multi ani” pe 20 de voci lui Cristi, Sorin, Anisia si Monica.

A fost un an incarcat, dar plin de evenimente care vor ramane intotdeauna in amintirea noastra. De abia astept sa vad ce ne rezerva si anul 2010!

Va dorim un revelion minunat, alaturi de cei dragi si un an nou pliiiiin de fericire si de vise implinite! La multi ani, 2010!

PS: Va invit sa scrieti un comment la acest post in care sa impartasiti dorintele voastre pentru anul 2010. Sa vedem intr-un an daca ele se vor indeplini!

5 Responses to “Pe ultima suta de metrii 2009”

  1. Si ar trebui sa-ti multumim tie in primul rand, ca doar ai grija de blog de atat timp😉 :*

    Cat pentru 2010, eu sper ca nu va fi mai rau decat anul acesta (si sa nu mai ramana nici o urma din criza economica :D)

    Si La multi ani :*

  2. deocamdata 10q si la multi ani!! :*…si pareri despre viitor mai incolo😀

  3. Multumesc si eu celor care s-au ocupat mai mult sau mai putin de blog, si La Multi Ani! tuturor.

    Pentru 2010 eu am destul de multe planuri: sa merg pe un munte din afara tarii (preferabil peste 4-5 mii m), sa dobor recordul cu cursiera pe bucium ajungand sub 14 minute (acum e 14:13), poate si recordul de distanta cu bicicleta intr-o zi (poate depasesc 400 km). Si nu in ultimul rand, ci din potriva, la anu am sa scot maxim din toate combinatiile (maxim am spus!)

  4. In 2010 as vrea sa fim mai frumosi, sanatosi, bogati , voiosi, plini de viata, entuziasti, curiosi, inovativi, iubiti, fantezisti, excursionisti, prietenosi, acizi, hazlii, divortati (anisia stie de ce) …
    Si tot ce mai doriti sa adaugati la lista
    La Multi Ani :*

  5. @Paul
    Si eu vreau maxim :))

Leave a Reply

