Povestire de iarna


Elena ne povesteste cum s-a distrat de sarbatori si de revelion

Ajunul Craciunul ne-a prins cu colinda pe la casele prietenilor, apoi am venit acasa si am sarbatorit fiind ca de obicei ziua surorii mele. In prima zi de Craciun am plecat la Predeal. Am prins exact zilele cu zapada. Noi am dus zapada acolo si tot noi am si luat-o inapoi. Am urcat cu telescaunul pe viscol, am baut vin, vin fiert si bere, am mers in club, ne-am dat cu sania si cu schiurile, am facut un om de zapada  si pe 30 decembrie ne-am intors in Iasi. Pe 31 am plecat ca sa facem revelionul unde nu am reusit decat sa racesc. Inca mai sunt racita.De revelion la fel multa bautura si uraturi si sorcove. Ne-am intors in Iasi pe 2 ianuarie iar pe 4 ianuarie am inceput facultatea si restul activitatilor.




























3 Responses to “Povestire de iarna”

  1. eu una sunt ff invidioasa pe elena ca a avut parte de zapada muuuuuultaaaaaaa :X:X:X:X:X:X:X:X

  2. monica r Says:

    Si eu sunt geloasa, zapada de craciun si revelion :X

  3. da..frumos tare😀

Leave a Reply

