Revelion 2009-2010 (I)


De revelion anul acesta am mers in Campulung Moldovenesc pentru 4 zile minunate, in care iar am facut prea multe poze pentru a incapea doar intr-un post.

In prima seara, cea de revelion, lumea s-a imbracat elegant, am avut parte de sampanie si chiar si de artificii. Dupa care a urmat o petrecere nebuna, nebuna, nebuna, nebuna … las pozele cenzurate (stiti voi de ce) sa vorbeasca de la sine. Enjoy!

8 Responses to “Revelion 2009-2010 (I)”

  1. Super revelion..😀
    Dar.. multe poze frate😐 :))

  2. cam 4 giga =)))

  3. well that’s just sad… data viitoare imi dati mie sa fac poze :))

  4. Pai dak iti dam tie faci 3 poze la inceput si gata, k dupa ies din alea…stii tu…necenzurate :))

  5. Pt mine sincer sunt de-ajuns 3 poze pe seara. Una cu noi cand incepe petrecerea, una cu noi toti dupa ce pircu ajunge fara camasa .. si inca una cu noi toti dupa ce pircu ajunge fara camasa pentru ca s-a bagat anisia in fata aparatului in poza de mai inainte :))

  6. da mah sorin, dar daca facem numai 3 poze…tu de unde o sa stii ca te-ai distrat ? =))))

  7. Da nu vreau sa mai stiu de-acum :))) Prefer sa ramana un mister cand ma trezesc dimineata si vad ca mi-am rupt camasa, cureaua .. si nici sa nu-mi zica lumea vezi ca ai spart aia du-te si plateste :))

  8. aaa…si am uitat sa zic…..10, 9, 8, =)))))

Leave a Reply

