O nunta ca-n povesti


Mireasa: Anisia G.
Data nuntii: 1 ianuarie 2010
Locatia: Campulung Moldovenesc
Starea vremii: intuneric, fara zapada

Rochia: Cristian Dihor, 5000 Euro, material importat din camera lui Pisi
Accesorii: din dotarea miresei si a pensiunii
Buchetul miresei: 1000 Euro

Tatal miresei: Eugen, foarte mandru de progenitura sa
Mama miresei: Adina, cu paharul de bautura in mana de la inceputul nuntii, foarte mandra si ea de copilasul ei

Mireasa intra in scena, condusa la brat de mandrul ei tata si isi alege prin tragere la sort mirele.

Mirele ales: Cosmin

Tatal mirelui: Razvan, socru mare, bucuros ca scapa de copil din casa
Mama mirelui: Adriana, soacra mare, mandra mare de baietel

Ofiterul starii civile: Pisi

Domnisoara de onoare: Pisi
Domnisoara de onoare: Claudia
Domnisoara de onoare: Stefana
Domnisoara de onoare: Monica

Cavaler de onoare: Cristi
Cavaler de onoare: Alex
Cavaler de onoare: Sorin

Filmare, fotografii: Prc
DJ: Irina

si persoanele cele mai importante de la nunta, care au platit totul si au aruncat cu euro in stanga si in dreapta:
Nas: Mitzi
Nasa: Alina

Urmeaza cununia, si dansul nuntasilor bucurosi ca in curand vor papa bine:

Primul dans al mirilor fericiti si plini de euro:

Apoi mireasa a avut un moment tandru cu cavalerii de onoare:

Si asa a inceput o nunta cum alta nu s-a mai vazut…

Mirii au oferit un adevarat festin: carnea taiata de socru mic si gatita la gratar de cavalerii de onoare si de mire si de nas, cartofi copti spalati de nasa, un lighean de salata taiata de socrii mari, cu ceapa taiata de mireasa. Masa a fost decorata de soacra mare si de domnisoarele de onoare.

Dupa ce toata lumea s-a ghiftuit si s-au mai aruncat niste euro in stanga si-n dreapta, a venit momentul ca mireasa sa fie dezbrobodita de nas:

Petrecerea a durat pana in zori…

CASA DE PIATRA!!

14 Responses to “O nunta ca-n povesti”

  1. Sotia iubitoare si calcatoare de inimi si rufe..printre asternuturi Says:

    Am o problema..Vreau sa va anuntz ca barbatul meu a incercat sa slabeasca,iar gandu asta nu-i mai da pace.Vrea sa scape de 47,300 de grame(numai seara) carne si putina grasime.DIVORTEAZA.Eu va asigur ca a, fost o sotie buna,de craciun mi-a daruit un batic..nu de alta dar sa nu ma confunde cand mulg vaca.i-am calcat,i-am spalat,i-am scuturat mizeria de pe cersaf care a adus-o cand a umblat pe afara incaltat……adica PARASUTELE .Eu stiu ca e cotcar si il iert …trece printr- o perioada mai grea de AUTOcunoastere…adica trebuie sa dea pt permis a 7 oara si e stersat….eu am toata increderea in el ca tot cu ocazia am sa ajung acasa;;)
    (apropo asa l-am cunoscut pe nasu)

  2. Miresicoooo, tu te cotzcai cu nasu’????????????????????
    Aoleu ce-ti fac cand te prind!!!!

  3. Sotul indignat, flamand, sarac si printre asternuturile alteia... Says:

    Reclamatia de mai sus e lipsita de adevar… Doamna in cauza (cu voia Domnului, domnisoara in curand😀 ) nu a aratat nici un sentiment sincer fata de mine si nu a prestat ceea ce pretinde (calcat, spalat etc😛 )… Pe langa faptul ca a furat “euroii” de la nunta infipti in rochia de nunta (de nasu evident), a furat si banii mei agonisiti (in buzunarul de la spate) intr-un episod pe care as vrea sa-l uit cat mai degraba… “Love and marriage” este doar un cliseu afumat… Recunoaste in fata oamenilor ca numai din interes ai semnat :))

    P.S. Sorin a pierdut actul de divortz … Cine i-a dat lui sa aiba grija de acte nu stiu :))

  4. Nu am pierdut actul de divort! Actul mi-a fost furat la restaurant Bucovina in Campulung si am motive sa cred ca hotul a fost chiar scumpa ta sotie care a stat surprinzator de aproape de mine.. dar orbit fiind de frumusetea ei si de vorbele dulci care mi le spunea, am crezut ca umbla dupa altceva , nu dupa actul de divort😐

  5. Sotul indignat, flamand, sarac si printre asternuturile alteia... Says:

    In calitate de imputernicit cu actul cel mai de pret din viata mea, trebuia sa dai dovada de mai multa responsabilitate :)) Privirile “dulci” ale lu’ nevasta-mea trebuiau sa te ocoleasca… Incep sa te suspectez si pe tine :)) Las ca mai redactam noi o data… In Iasi, actele sunt oricum mai legale decat de revelion😛

  6. Am sa merg la restaurant sa cer filmarile de pe camerele de supraveghere. Poate a fost surprinsa scumpa dumneavoastra nevasta in timpul savarsirii infractiunii.. Ar fi o minunata proba de divort insa ea ar putea lua de la 3 la 5 ani de inchisoare.. Intrebarea e .. mai tii la ea incat sa n-o vezi dupa gratii? :))

  7. Sotul indignat, flamand, sarac si printre asternuturile alteia... Says:

    Intrebarea e daca n-as face chef cu nasu’ mare in cazul asta :)) … Dar eu nu cred in inregistrari video impersonale😛 …
    I-as recomanda “paratei” melodia “Ia-ti nevasta ziua buna” dar nu exista… poate o inventam noi la urmatoarea excursie :))

  8. Oricum stiu din surse sigure ca tragerea la sorti a mirelui a fost masluita….toate biletele aveau acelasi nume…asa ceva nu se poate😀

  9. …prea tare:)))
    eu semnez actele de divort in caz de ceva deci mai asteptati cam vreo 2 ani poate sotul indignat , flamand sarac sare din asternuturile alteia sa se bage in plapuma la fimeisa:))

  10. Erati fumati ? =)))
    Foarte tare punct si !

  11. Sotia iubitoare si calcatoare de inimi si rufe..printre asternuturi Says:

    FRATILORR..m-ati compromis ma intreaba lumea daca nu m-am maritat:)))))))))…deci asa s-a facut nunta nuuuu???E da lasa mirele asta chiar imi place numa ca e tare gelos

  12. In cautarea subiectelor pentru CDC pe care de altfel nici nu le`am gasit nici aici…am descoperit marea nunta:)) si asa am uitat sa mai invat si maine am examen. Daca pic…trebuie sa ma invitati la urmatoarea nunta:)). Nu sunteti normali sau consumati substante ilegale?:D

  13. substante ilegale nu consumam, dar suntem nebuni….. si cred k asta e o subestimare :)) oricum trebuie sa mentionez k nici macar bauti nu era, ne-am apucat de abia dupa dezbroboditul miresei =))

  14. […] } Mai tineti minte nunta ca-n povesti? Insurateii nostri au petrecut o luna de miere de vis in Mexic si ne-au impartasit cateva poze […]

Leave a Reply

