Revelion@Sabin’s 2010


Il las pe Sabin sa ne povesteasca ce s-a intamplat:

“Sarbatorile acestea le-am petrecut alaturi de „dorohoieni”.Orasul era foarte frumos, plin de zapada si de luminite…si aveam 2 brazi mari impodobiti (unul in locul obisnuit la primarie…si unul in NOUL sens giratoriu din dh !! : )) In Ajun am mers cu colinda pe la 1,2 fosti profesori si la fiecare acasa..unde din cauze „necunoscute” 8 -| am inceput sa vorbim despre politica : )) Discutiile au fost aprinse dar cand au venit sarmalutzele si pulpitzele ne-am mai linistit si noi putin : D Noroc de vin si de jack k am reusit sa reluam discutiile despre „roshi si portocalii” : )))
La cumparaturile de revelion se uita lumea la noi cand am cumparat 3kg de cremvursti, 4kg de carnati grill, 6 pachete de pulpe si ink alte multe kestii „supersize” : ))) De revelion a fost un „mash-up” (am inceput cu glumele de informatician : ))) ) de dorohoieni si ieseni cu 4 masini toate din judete (chiar si tara) diferite. In prima zi am facut bradul si ornat casa si au inceput pregatirile de revelion (incercarea de a ramane treaz pana la ora 12 : ))) ). Inainte de 12 am primit cerbul care era sa o fure pe Ana dar le-am dat bani si au plecat mai departe : D.La ora 00.00 am ciocnit obisnuitul pahar de plastic de sampanie si am inceput de zor bubuiturile de la petarde. Apoi blank..va las sa va uitati la poze…si scuze, dar nu sunt in ordine. Se pare k si aparatul era prea beat sa faca treaba buna : ))
In a doua zi am reluat bautul iar „walking down the street with my nikes on” a fost inlocuita de „morena morena morena i give you my love” si „dirty dianaaaaaaaaaaaa” : ))))) Au mai fost schimbari de trupe ..au plecat unii..au venit altii.. Am jucat poker, („banii meiiiiii banii meiiiiiii”), remmi, darts, table…am fumat narghilea incontinuu…cioara era mai mult dezbracat decat imbracat : )))) (dar din pacate pozele sunt cenzurate, deci dak vreti sa vedeti mai multe, trebuie sa le vedeti la mine : ))) )
A treia zi era randul baietilor sa se ocupe de curatenie si de mancare asa k am facut un gratar MAXIM.. (..am zis) iar usturoiul lui Tudor i-a bagat pe toti in boala : X Am continuat cu bautul si cu jucatul si nici nu am simtit cand s-a facut duminica.
A patra zi, dupa ce s-a trezit toata lumea, am inceput din nou curatenia si am pregatit bagajele pentru intoarcerea in Iasi : ( Pe drum am cautat un CD cu morena dar din pacate a trebuit sa ne multumim cu alte piese..
Si cam atat cu aceste sarbatori si ma bucur k ne-am regasit sanatosi si bucurosi in noul an! :* >:D<”

3 Responses to “Revelion@Sabin’s 2010”

  1. moamaaa!!!! ce de bereeee!!!!!!!!!!! :X:X <:-P

  2. 7 baxuri =p~ =p~ ce sa-i faci daca-i buna berea :)))

  3. brokenwhisper Says:

    Stie romanu’ sa pereaca domne.

Leave a Reply

