ADRA White


Buna dimineata!

Luand o pauza de la invatatul pt sesiune, m-am gandit ca ar fi interesant sa scriu un post despre ceva nou din viata noastra.

Dupa ce am absolvit asta vara, eu [Adriana] l-am luat pe Razvan frumos de mana si am mers si am zis DA langa Piata Unirii … la Starea Civila. Si pentru ca ne-a placut asa de mult si toata lumea s-a distrat si s-a simtit bine, acum, in 2010, ne-am hotarat sa incepem o mica firma de organizat nunti si evenimente speciale.

Numele ei este Adra White, de la ADriana si RAzvan ;)) Blogul nostru este aici si site-ul nostru il gasiti aici .

Si ca sa vedeti si niste poze cu noi [daca va era dor] si cu ce muncim noi, aveti mai jos poze de la Targul de Nunti din Felicia, de pe 22-23-24 ianuarie, unde am fost new entry🙂.

Cam ce am expus noi acolo :

Buchet de mireasa:

Aranjament pt masa mirilor:

Decoratiuni cu pestisori exotici albastri :

Pahare speciale pt miri:

Planuim si facem nunti de vis :X


Adra White

Idei. Aranjamente. Design pentru nunti. Invitatii.

Oricine isi doreste ceva nou, deosebit si creat special pentru el, poate face cunostiinta prin intermediul nostru cu nunti si petreceri personalizate, adaptate bugetului fiecaruia.

Ne puteti gasi usor aici.

O zi frumoasa! Si bafta la examene!

Adriana

Leave a Reply

