Cursul Festiv, promotia 2010


Si cum era si normal, a venit momentul sa le uram felicitari proaspetilor absolventi ai facultatii de informatica, promotia 2010 , si nu in ultimul rand sa le uram bun venit in randul “somerilor” celor mai apropiati prieteni ai nostri , “frati mai mici”, Sorin si Prc.
Multumim organizatorilor pentru ca au incercat sa ne faca tuturor o dupa amiaza placuta si plina de emotii si ne-am bucurat din suflet ca am putut fi alaturi de viitorii licentiati. Le uram bafta multa si “succesuri” la licenta!
P.S: vom reveni cu noi evenimente si imagini proaspete, deci, va asteptam la banchet!

Si acum sa ne amintim de anul trecut, cand grupa 3B a absolvit facultatea: Promotia 2009

17 Responses to “Cursul Festiv, promotia 2010”

  1. Felicitari Pyrcu! Felicitari Sorin! Felicitari promotiei 2010! :*:*:*:*:*

    Ce repede trece timpul, nu? Park mai ieri erati in anul 1…boboci, inocenti… of, devin prea sentimentala :X

    Zeul Prc arata sexy k de obicei :> si sorinel pare putin cam speriat cu trandafirul ala alb in mana😡

  2. Bravo baitzei, someri si voi finally
    V-a cam pierit piuitul de la bere si caldura dar oricum ati facut fatza cu brio mumusheilor :*

  3. Felicitari baieti !🙂 Nici n-am stiut ca veneam sa va sustin acolo ;;)

  4. Presupun ca stiti ca adrawhite = Adriana😀

  5. A fost intr-adevar o festivitatate f frumoasa! Felicitari baieti si succes pe mai departe🙂

  6. Multumesc mult Alina si multumesc mult celor care mi-au fost alaturii :**
    Nu eram speriat, eram grabit.. incercam sa tin pasu cu domnu’ Radulescu :)). Au fost 3 ani super frumosi, n-as schimba nimic daca ar fi sa-i pot trai din nou😀.. E fain ca am terminat o data facultatea anu trecut cu voi si anu asta ati terminat si voi cu mine ;))

    Ah si bafta la examene & licenta pentru promotia 2010!

  7. Victor Says:

    si la anu o mai termini o data :))))

  8. stefana Says:

    Felicitari baietilor si tuturor absolventilor si bafta la licenta ! :* Imi pare rau ca nu am stiut… ca am fi venit si eu si var-mea😛

  9. Ce dusmanos e vasluianu :))) .. Daca n-o termin acuma n-o termin niciodata decat daca vrei sa faci si tu cu mine :))

    Ms inca o data pt felicitari

  10. eh copiii, acuma k am terminat toti la ce facultate ne mai inscriem?

  11. Victor Says:

    multumesc pt felicitari
    P.S. : hai sa facem toti grupa 3b pe la feaa :D…acum cu mine si cu sorin membri full-time😀

  12. @Victor
    La Litere sunt gagici mai bune😀

  13. ne bagam :))))….desi cred ca o sa ne fie greu sa trecem de la 0 si 1 la tot alfabetul :))))

  14. Cristi C Says:

    da ce faci sorine? parca ai luat oscarul cu toate multumirile astea :)):)):)) ai uitat sa ii multumesti lui dumnezeu si parintilor tai =))=))

  15. Da parintii mei n-au fost alaturi de mine la curs, doar parintii vostri.. intelegi tu :))

  16. Oricum, la un moment dat, mi se parea mai realizabil sa iau un oscar decat sa termin facultatea:))

  17. Cristi C Says:

    Stai linistit…..MAI E OLEACA PANA ATUNCI!!!! >:) >:)

Leave a Reply

