California


Sautari tuturor! Ce mai faceti, pe unde ati mai ajuns? Cu cativa am mai vorbit din cand in cand dar de unii nu stiu nimic. Eu am ajuns temporar in California unde sunt coleg de servici cu Radu. El a venit aici dupa nunta amintita in postul anterior si cu cateva saptamani dupa ce-am ajuns eu, evident a venit impreuna cu sotia lui Camelia Marin😛. Pana acum aici zilele din timpul saptamanii sunt distractive dar focalizate totusi pe munca, insa in weekenduri nu prea stau pe-acasa. Cum sigur va asteptati mi-am luat bicicleta si am facut deja destul de multe trasee, aici e destul de popular si mi-am gasit oameni, chiar cativa romani care-i mai stiam. Pe langa asta am mai vizitat si San Francisco care e la vreo ora de mers cu trenul din unde Mountain View, orasul unde stau eu si Radu. Ultima oara am fost sambata toti trei.

From San Francisco cu Marinii


bicicleta la care momentan doar visez


aquarium of the bay

Mai multe din experientele mele le-am povestit pe blogul iasioutdoors, orientarea fiind insa mai mult spre trasee de ciclism. Sunt deja cam multe dar cele mai importante ar fi:

* primul traseu cu bicla, pana la ocean, link
* primul munte urcat, link
* pedaland pe Golden Gate Bridge, link
* lake Tahoe impreuna cu un prieten, link
* mount Diablo in echipa deja de 5, link

* (later edit): unul din cele mai faine weekenduri : Yosemite 😀

Mai am cateva planuri legate de trasee si nu numai, iar pana in octombrie cand ma intorc sper sa le implinesc. O “vacanta” frumoasa si voua!

One Response to “California”

  1. foarte tare frate😀

Leave a Reply

