Model Examen SI


restanta februarie 2011

Sisteme de protectie

1.Ce este un sistem de protectie peste o multime de drepturi? (definiti toate conceptele ce intervin in explicarea conceptului de sistem de protectie)

2.In ce consta problema sigurantei sistemelor de protectie? Ce cunoasteti despre dificultatea rezolvarii algoritmice a problemei sigurantei sistemelor de protectie?

RFC 822 si MIME

1.In ce consta metoda de codificare “quoted printable”?

2.In ce consta metoda de codificare Radix64?

Retele de mixare

Un server mix este un program care primeste mesaje, asteapta sa se adune un numar de mesaje si apoi le trimite mai departe, intr-o ordine numai de el cunoscuta. Se considera n servere M1, …, Mn. Fiecare server Mi are o cheie publica Kmi. Doi utilizatori A si B, cu cheile publice Ka si Kb, vor sa comunice prin intermediul acestor servere.
A alege k servere Mi1, …, Mik si trimite mesajul catre B serverului Mi1. Serverul Mi1 afla adresa lui Mi2 si trimite mesajul lui Mi2. … Mn-1 afla adresa lui Mn si trimite lui Mn. Mn afla adresa lui B si trimite lui B. Se considera ca serverele sunt oneste, adica nu divulga informatii despre modul in care rearanjeaza mesajele.

1.Cum trebuie A sa impacheteze mesajul pentru a ajunge in siguranta la B, iar urma lui A sa fie pierduta?

2.Motivati de ce asigura, sau nu, aceasta schema anonimat pentru A?

3.A vrea sa primeasca rapsuns de la B, dar nu vrea ca B sa stie ca ii trimite lui A. Se garanteaza ca B este de acord sa realizeze aceasta procedura. Cum are loc comunicarea in acest caz? Cum arata mesajul la fiecare pas?

One Response to “Model Examen SI”

  1. Salut. Am o intrebare la voi si scriu aici pentru-ca nu stiu in alta parte unde sa scriu. Ziceti-mi va rog,sunt in anul I si pe semestrul I am deja 3 restante … pe semestrul acesta mai am voie sa fac doar 1 singura,si daca fac 2 trebuie sa repet anul I,sau cumva se poate cumpara restanta ? Ca am mai citit pe internet pe diferite bloguri si difera de la facultate la facultate … si lumea pe acolo zicea ca poti sa cumperi restanta … Lamuriti-ma va rog …
    O zi buna …

Leave a Reply

